• Anonym

Varför bleks trosorna?????

Husis skrev 2013-03-02 20:28:14 följande:
    Det är flytningar som bleker. Det enklaste är att använda vita trosor, om man har mycket flytningar.
    Det är dock inte alla som har såna flytningar. De som får såna är de med väldigt sur miljö i slidan.

Både jag och min syster "lider" av detta, men ingen annan kompis som jag har pratat med.

Om du vill ha en dotter i framtiden så är det bara bra, för då ska man tydligen har sur slidmiljö. (syrran har 2 tjejer, jag har 3 )
  • Anonym
    Anonym (metoo) skrev 2013-03-02 20:38:14 följande:
    Det är normalt med "sur miljö" i underlivet. Mina trosor bleks också, ser inte så trevligt ut.

(Jag har 3 söner och en dotter
    Det finns sur och så finns det SUR. Jag har så sur att det nästan går hål i trosorna av flytningarna.

• Anonym
    Anonym (metoo) skrev 2013-03-02 21:01:59 följande:
    Ok, då har jag nog bara sur. Alla svarta trosor blir röda just i grenen och det ser ut som om jag mensat i dem, förutom att om så var fallet hade det antagligen inte synts något alls Tungan ute 
    Mina blir kritvita. Det ser ut som jag haft klorin i dem. De trosor jag haft länge har det gått hål i precis där. Helt sjukt är det.
  • Anonym

haha har ni så frätande fitta att det går hål i trosorna! gud vad roligt

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-02 21:19:07 följande:
    Japp, här stoppas inget in som inte ska vara där, haha.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-02 21:19:07 följande:
    Hahahaha
  • Anonym

Detta hände mig ofta men sen jag slutade äta socker för två år sedan har det blivit bra

• Anonym

Så får jag också. Men hade det aldrig innan jag fick barn.

• Anonym

Har aldrig hört talas om blekt gren. Men sen jag fick barn så har jag tydligen ljumsksvett, för jag får svettfläckar på kanterna av trosan. Inte kiss, för det skulle vara i mitten. Mitt är på sidorna. Äckligt!

• Anonym
    Powderpuff skrev 2013-03-02 23:14:22 följande:
    Färgar mina svarta trosor med back-to-black med jämna mellanrum. Egentligen för att de blir grå efter allt tvättande men borde fungera till detta med. Hade så en period i tonåren.
    Hade också så en period i tonåren men har inte fått så senare!
  • Anonym

Köper inte det med urinen. Under min period med mycket flytningar blektes det exakt på det stället där flytningen lade sig i trosan. Har man mycket flytningar vet man att det ligger kvar där tills man torkar bort det vid toabesök eller tvättar

Svar på tråden Varför bleks trosorna?????