• Anonym (Trosan)

Varför bleks trosorna?????

Åhh! Hur ofta ska jag vehöva slänga trosor och köpa nya??? De bleks i grenen!
    Varför då? Kan man förhindra det utan trosskydd?

• Svar på tråden Varför bleks trosorna?????
  • Husis

Det är flytningar som bleker. Det enklaste är att använda vita trosor, om man har mycket flytningar.

• Anonym
    Husis skrev 2013-03-02 20:28:14 följande:
    Det är flytningar som bleker. Det enklaste är att använda vita trosor, om man har mycket flytningar.
    Det är dock inte alla som har såna flytningar. De som får såna är de med väldigt sur miljö i slidan.

Både jag och min syster "lider" av detta, men ingen annan kompis som jag har pratat med.

Om du vill ha en dotter i framtiden så är det bara bra, för då ska man tydligen har sur slidmiljö. (syrran har 2 tjejer, jag har 3 )
  • Anonym (metoo)
    Anonym skrev 2013-03-02 20:35:17 följande:
    Det är dock inte alla som har såna flytningar. De som får såna är de med väldigt sur miljö i slidan.

Både jag och min syster "lider" av detta, men ingen annan kompis som jag har pratat med.

Om du vill ha en dotter i framtiden så är det bara bra, för då ska man tydligen har sur slidmiljö. (syrran har 2 tjejer, jag har 3 )
    Det är normalt med "sur miljö" i underlivet. Mina trosor bleks också, ser inte så trevligt ut.

(Jag har 3 söner och en dotter
  • Anonym (Trosan)

Använder ju vita trosor också men de får jag också släbga eftersom det ser äckligt ut med missfärgning av flytningar som inte går bort

• Anonym
    Anonym (metoo) skrev 2013-03-02 20:38:14 följande:
    Det är normalt med "sur miljö" i underlivet. Mina trosor bleks också, ser inte så trevligt ut.

(Jag har 3 söner och en dotter
    Det finns sur och så finns det SUR. Jag har så sur att det nästan går hål i trosorna av flytningarna.

• Anonym (metoo)
    Anonym skrev 2013-03-02 20:57:38 följande:
    Det finns sur och så finns det SUR. Jag har så sur att det nästan går hål i trosorna av flytningarna.

Ok, då har jag nog bara sur. Alla svarta trosor blir röda just i grenen och det ser ut som om jag mensat i dem, förutom att om så var fallet hade det antagligen inte synts något alls Tungan ute 
  • Anonym
    Anonym (metoo) skrev 2013-03-02 21:01:59 följande:
    Ok, då har jag nog bara sur. Alla svarta trosor blir röda just i grenen och det ser ut som om jag mensat i dem, förutom att om så var fallet hade det antagligen inte synts något alls Tungan ute 
    Mina blir kritvita. Det ser ut som jag haft klorin i dem. De trosor jag haft länge har det gått hål i precis där. Helt sjukt är det.
  • Anonym (:-)

Vad skönt! Jag trodde jag var ensam om problemet.

• Anonym (Trosan)

Borde finnas något trosbidrag att ansöka om ju xD

• Anonym

haha har ni så frätande fitta att det går hål i trosorna! gud vad roligt

Svar på tråden Varför bleks trosorna?????