Tips på bra klösträd?
Letat på nätet men tycker det är svårt att avgöra vilka som har bra kvalitet utan att behöva kosta skjortan. Någon som har lite referenser?
På jakt efter ett som är minst 180 cm högt.
vänligen/ Nata
Letat på nätet men tycker det är svårt att avgöra vilka som har bra kvalitet utan att behöva kosta skjortan. Någon som har lite referenser?
På jakt efter ett som är minst 180 cm högt.
vänligen/ Nata
Kolla på Nordendjurshop.se
Jag beställde ett 204cm högt träd därifrån för ca 1500kr. Men då de skickar fler än ett kolli (som väger en hel del) så är det bra om du har bil, så du slipper bära det hem och gå 3 ggr för att få hem allt ;)
Nordensdjurshop.se ska de va! :)
Hejsan!
Jag har faktiskt tänkt tanken att ta hem lite kuliga träd och bygga något hemmajox, lite mer organiskt och finast så tycker jag. Men jag har inte så många att be om hjälp, och så behöver jag bygga ett litet hus som de kan krypa in i och så ska trädet stå stadigt. :P
HELST skulle jag vilja göra det. Men nu kommer kissarna snart hem och det är tight om tid så en vanlig klätterställning får det bli först. :)
Var inne på nordens djurshop men alla jag kunde tänka mig var ju slutsålt. :(
Tyska ebay säger jag bara. Har tre takhöga klösträd därifån som jag köpte för ca:600:-/st inkl. frakt till dörren. Rekommenderar dig att köpa ett takhögt träd om du vill ha så högt, det står betydligt mycket stadigare.
Överskottsbolaget har billiga klösträd.
klösträd från Kattens no 1 har jätte bra!. http://www.kattkompaniet.nu/klostrad--klosmobel/kattens-no-1-c-237-1.aspx
Rekomenderar verkligen www.kattlycka.se . Gratis frakt och massor av olika klösträd att välja mellan! Köpte ett tak-högt för 1200 kr.