Pandamamma79 skrev 2013-02-27 10:22:24 följande:
Jag är faktiskt inte det minsta orolig! Det är nog mer att jag är nyfiken. Denna bebisen rör sig otroligt mycket, känns som flera varv ibland
. Dottern låg ju med huvudet på min högra sida i 2 mån, kände huvudet tydligt. Denna är överallt...hon känns mycket tydligare och ibland känns det som att hon trycker på livmodertappen. Ett otroligt tryck neråt ibland också. Förra gången kändes inget sådant... Vet inte bättre men det känns som att hon vill ut.
Som sagt är inte ett dugg orolig över eventuell vaginal förlossning. Tar det som det kommer. Dock var snittet som en dans på rosor och hon får gärna komma den vägen också.
Ska till bm på måndag och kolla hur hon ligger. Spännande.
Dottern är hemma med mig. Vi har precis flyttat och inte fått ny förskoleplats till henne. Det är kämpigt ibland. Hon är livlig och jag är trött i kroppen...trött över lag, också förkyld just nu. Är ute och går ibland...JOBBIGT!!!
Är också förkyld nu. Allt blev plötsligt dublet så jobbigt. Pustar för minsta lilla. Men ska inte klaga, tycker det är mysigt och vara gravid och ser framemot våren och tiden med "nya" familjen.