Krusenberg skrev 2014-01-04 08:26:40 följande:
Vilken underhållande människa du är!
Jag kan inte själv avgöra om jag blir botad, det håller jag med dig om. Däremot är man mer eller mindre mottaglig för saker och ting/medicin.
Att du jämför homeopati och zonterapi med nigeriabrev och scientologi visar bara på din okunskap.
Jag är ledsen men du får ingen mer uppmärksamhet från mig. Gissar att du är ute efter uppmärksamhet och att skriva massa blaha är det enda du kan. När du kommer med något konkret kan jag svara dig, men när du är på varför/därför nivå ger det lika mycket som fem öre.
Ha en bra dag!
Anledningen till att jag skriver här är att jag inte vill att idioter skall propagera för denna humbug och hjälpa bluffmakarna att lura andra.
Det är sjukt att det är tillåtet att bluffa på det sätt som dessa skojare gör.
Folk måste inse att de inte bara kan testa och se om det funkar. Det fungerar inte. Man måste också tar reda på vad det är. Gör man det så förstår man att det är bluff.
Dessa skojare lever på att några människor inbillar sig att kvacksalveriet funkar och lurar andra att pröva. Det händer dessutom ofta att homeopater och zonterapeuter skriver anonymt på olika forum med uppdiktade sjukdomshistorier.
Detta är faktiskt bluff, båg och rent bedrägeri som lättlurade idioter propagerar för
Är man någorlunda intelligent så genomskådar man detta, men idioterna stirrar sig blinda på "jag prövade och det fungerade för mig". De låser sig och vägrar ta reda på fakta. Det är idiotiskt.