Inlägg från: ärdetmintur2013 |Visa alla inlägg
  • ärdetmintur2013

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Bianca1 skrev 2013-03-18 17:23:52 följande:
    Testade med Stickan lite senare och gissa vad!? En glad gubbe!! Ikväll blir det mys vare sig vi orkar eller inte! :D
    kör kör kör ;)
  • ärdetmintur2013
    Morris79 skrev 2013-03-22 15:59:32 följande:
    ärdetmintur2013: Men åh! Vad trist! :( Hoppas att mensen kanske ändå håller sig borta och att där finns ett litet frö i magen! Håller tummarna fortfarande!

Själv väntar jag på ÄL, började med ägglossningstest idag men ingen glad gubbe än så länge! :)
    Äl kommer nog snart :)

Jag är helt övertygad om att det inte blev något denna gång eftersom jg passerat BIM och negativt grav test, och framfr alt iNGA symptom. Förra graviditeten hade jag typ alla symptom man kan ha. Så bara att vänta till ny äl o försöka igen.
  • ärdetmintur2013
    Bianca1 skrev 2013-03-22 21:25:35 följande:
    Aaaaahhhhrrrrrggggghhhhh!!!!!! Varför får jag ingen bebis???!!?! ( är inne i VÄRLDENS depp-period.....) :'(

Vet att det är svårt. men försök gör något stort projekt så du inte har tid att tänka på det. jag har sökt nytt jobb inom ett annat nytt yrke så jag har ingen aning om vad jag ger mig in på :-P
    Morris79 skrev 2013-03-22 20:17:26 följande:
    Skit också! :( Nästa månad kommer det gå! Håll ut! StyrkeKramar!!!

Tack <3
  • ärdetmintur2013
    Morris79 skrev 2013-03-22 20:17:26 följande:
    Skit också! :( Nästa månad kommer det gå! Håll ut! StyrkeKramar!!!

tack :D
  • ärdetmintur2013

Tänk vad kul det skulle vara om vi alla i tråden får en december bebis

Min mens är snart slut så snart ska det börja äl testas igen...

• ärdetmintur2013

jag raderade ocksa alla appar. men rakade ga in pa en bildtrad jag var med i forut. sag bilder pa hur min mage skulle varit :'( ibland ar man inte smart...

• ärdetmintur2013
    Bianca1 skrev 2013-04-02 09:46:17 följande:
    Jag var tillbaka 4 veckor efter mitt MA och gjorde ett gravtest hos bm. Det var negativt då. Dagen efter kom första mensen.

Sex hade vi direkt efter att blödningen slutat och det kändes bra igen.

Testade med ÄL-stickor gjorde jag 10 dagar efter första mensens första blödningsdag. Fick fullt utslag på dag 14. Sen mens igen 24 dagar efter det.

Testade igen på dag 10 och på dag 14 fullt utslag. Bim igår men plus idag!!! :D

Håller tummarna för att det går fort för dig nu!

Grattis!!!
Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013