Inlägg från: ärdetmintur2013 |Visa alla inlägg
  • ärdetmintur2013

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Bianca1 skrev 2013-02-10 20:47:24 följande:
    Jag hoppas, hoppas oxå för din skull "ärdetmintur2013"!

Har du tidigare barn?

Tack nej jag har Inga barn, detta var min första graviditet. Tog första äl Stickan igår såg ett svagt streck... så jag hoppas att kanske få äl på alla hjärtans dag skulle vara roligt. hoppas vi alla pussar innan sommaren
  • ärdetmintur2013

Välkomna alla nya hoppas vi alla får plus innan sommaren. själv fick jag ingen äl den här månader. Mensen kom idag på dag 20 efter skrapningen. i normala fall ska den komma på dag 32. Så den verkar vara helt skruvade. nu väntar jag ut den här Mensen och kör med äl sticker från det att Mensen slutat. hur går det för er andra. inget plus än?

• ärdetmintur2013
    Bianca1 skrev 2013-02-20 21:19:06 följande:
    "Ärdetmintur2013": Skönt att din mens kom igång relativt fort i alla fall! Körde du med stickor innan med? Jag plussade på ÄL-testet igår så här hemma myser vi för fullt! :)

"Morris79": har du börjat testa?

Jag började med äl sticker efter blödningen från skrapningen slutat. o nu kom Mensen så ingen äl den här gången om den inte kom under blödningenn förstås.
  • ärdetmintur2013
    Morris79 skrev 2013-02-21 16:21:09 följande:
    ärdetnintur2013: Min första ägglossning efter skrapningen kom när jag ff blödde så det var kanske så för dig med. Hoppas kan man ju, så att allt kört igång som det ska :)

ja jag hoppas det frågan är bara när man ska börja med äl stickorna så man inte missar igen...
  • ärdetmintur2013
    c4trin skrev 2013-02-21 21:06:25 följande:
    Jag hade också ÄL när jag fortfarande blödde från MA. Tror det kanske är ganska vanligt tyvärr. Men de rekomenderar ju 1 mens så man får ut de sista resterna, så det e nog inte fel att den hinner komma iaf.
    Ja det är tydligen vanligt, men det känns så drygt när jag redan blivit inlaggd i december och fick cytotec och det mesta kommit ut, sen på efterkontrollen tar de ut de sista av moderkakan, då ska allt vara ute men sen visar det sig att jag har minirester på 7 mm kvar så jag blir skrapad i slutet av januari. så då ska ju allt vara ute. Därför hoppades jag verkligen på att jag skulle få en bra äl nu efter det. den 31 januari skarpades jag. och den 10 februari började jag äl testa. och den 20 februari kom mensen. nu verkar det som om mensen är påväg att sluta. så jag ska nog börja testa kanske redan på måndag eller tisdag???
  • ärdetmintur2013
    Fjant skrev 2013-02-25 09:13:20 följande:
    BIM idag och fortfarande ingen mens. Mannen tycker dock att vi kan vänta till helgen med att testa så slipper vi testa i onödan. Typ ge mensen några dagar att komma. Men jag vet inte om jag kan hålla mig så länge :/

Har du några gravid känningar??? Isåfall kan du ju testa annars hade jag nog väntat. lycka till
  • ärdetmintur2013
    Morris79 skrev 2013-02-25 20:29:19 följande:
    Fjant: Åh, spännande! Håller tummarna för er! :) Kram!

Själv har jag varit på gyn idag och kollat mina lätta cellförändringar! Tydligen verkade de bero på en inflammation på livmodertappen som jag hade när cellprovet togs i november! Cellprovet togs när jag var gravid och hade blött en månad på grund av ett hematom! Läkaren såg ingen konstigt när hon gjorde kolposkopin, sååå skönt! Tog bara ett nytt cellprov så nu hoppas vi på det bästa! Fick OK att baka liten bebis, känns också jätteskönt! Läkaren kikade med vul och jodå, snart ägglossning på G så nu blir det myspys i veckan :)

Åh va bra
Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013