• ärdetmintur2013

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Hej Hade ett MA den 15 december 2012 och blev inlagd med cytotec. Var i v 15 men fostret dog i v 9 el v 10. Haft jätte problem med smärtor, blodklumpar mm så nu den 31 januari fick jag skrapas. Nu väntar jag på att blödningarna ska sluta och att en äl ska komma.
    Nu vill jag o killen försöka få en ny graviditet med lyckligt slut. Tanken är att detta ska vara en positiv tråd där vi kan stötta varandra.

• Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
  • Bianca1

Tack alla fina!!! Men jag vågar inte glädjas helt ut tyvärr....tänker bara på mitt MA.... :(

• Morris79

Förstår din oro, skulle säkert känna samma sak! Du ska se att det går bra denna gång! Håller alla tummar för dig!

Själv tror jag att mensen kommer denna månad också... :(

• Bianca1

Tack, jag behöver det! Jag håller jätte hårt för din skull med!!! När hade du bim nu igen? :)

• mickisa
    c4trin skrev 2013-04-02 11:14:05 följande:
    Beklagar vad som hände dig :( Jag testade själv 3 veckor efter MA o de va negativt. Vi hade sex när jag slutat blöda, vilket tog 3 veckor ca. Jag köpte ÄL-test men har inte använt dem, BM avrådde från detta också eftersom de medför stress som inte e bra för kroppen. Mensen kom 4 veckor efter MA.

Bianca: e Såå glad för din skull, allt kommer gå superbra!
    oki tack för stöd! =) har du blivit grav efter hur långt efter blev det då? Om inte hur länge sedan va MA?  ja va på ul idag igen o ifredags hade ja 25ml blod kvar o nu har ja enbart 7ml kvar så förmodligen går de snabbare en 3 veckor innan de försvinner! Men om de ej gjort de efter 3 veckor ska ja ringa igen så om ja slutar  blöda så ska ja testa! =) 

Men ja försöker tänaka posetivt och framot nu har gråtit o mått skit men de får räka har 2 friska barn nu och vi komemr få ett 3e oxå =) 
  • c4trin
    mickisa skrev 2013-04-02 18:51:06 följande:
    oki tack för stöd! =) har du blivit grav efter hur långt efter blev det då? Om inte hur länge sedan va MA?  ja va på ul idag igen o ifredags hade ja 25ml blod kvar o nu har ja enbart 7ml kvar så förmodligen går de snabbare en 3 veckor innan de försvinner! Men om de ej gjort de efter 3 veckor ska ja ringa igen så om ja slutar  blöda så ska ja testa! =) 

Men ja försöker tänaka posetivt och framot nu har gråtit o mått skit men de får räka har 2 friska barn nu och vi komemr få ett 3e oxå =) 
    Nej tyvärr inget nytt plus ännu för min del :( Fick MA konstaterat den 21 december o var sedan inne på sjukhuset för Cytotec den 27 december. Hoppas varje månad på att bli gravid igen, har hunnit få mens 2 ggr efter att allt är färdigt (började försöka efter 1 o sen fått 1 till alltså)

Ja har man redan barn tycker jag du ska glädjas åt dem och försöka fokusera på de! Jag vet att det är lättare sagt än gjort!
  • mickisa
    c4trin skrev 2013-04-02 19:19:21 följande:
    Nej tyvärr inget nytt plus ännu för min del :( Fick MA konstaterat den 21 december o var sedan inne på sjukhuset för Cytotec den 27 december. Hoppas varje månad på att bli gravid igen, har hunnit få mens 2 ggr efter att allt är färdigt (började försöka efter 1 o sen fått 1 till alltså)

Ja har man redan barn tycker jag du ska glädjas åt dem och försöka fokusera på de! Jag vet att det är lättare sagt än gjort!
    Jo men dem inställningarna har jag oxå nu jag är lyckligt lottad som har 2 friska barn=) 
    Så fort detta satt igång med ordenliga blödningar o klumpar kändes en lättnad att inte gå o bära på det och jag kände att nu kan ja börja slääa detta de va svårt o inte tänka på de när man bar på det,, Men ja e lyckligast i världen med underbara barn o karl!=)
    3an kommer när de e dax =) 

O ja man borde veta av erfarenhet när mabn tänke ro pressar sig själv o stressar upp att bli gavid där man sedan tröttnar o tänker att jaja nu skiter ja i detta o slappnar av o tar de som komem rså har de funkat varje gång för oss!=) Men bara att man måste komma dit svårt men de går=) nu blir de lättare oxkså med våren som närmar sig o man får vårkänslor=)

• c4trin

Ja så e de, man stressar lätt upp sig i onödan. JAg försöker också slappna av och tänka på annat men de e många gånger lättare sagt än gjort tyvärr =(

• Morris79

Bianca1: Dag 28 är den 8 april men mensen har ju varit lite hur som helst sedan mitt MA så jag vet inte riktigt!

Stort grattis ännu en gång!!! :)

• Bianca1

Ja men jag känner på mig att det är din tur nu!!! Vore så roligt! Du var den som peppade upp mig efter mitt MA!

• Morris79

Vad gullig du är! Stor kram till dig!!!
    Hoppas också på ett plus! Hade varit så kul att kunna följas åt :) :) :)

Hur känns det idag och när blir BF? :)

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013