c4trin skrev 2013-04-02 19:19:21 följande:
Nej tyvärr inget nytt plus ännu för min del :( Fick MA konstaterat den 21 december o var sedan inne på sjukhuset för Cytotec den 27 december. Hoppas varje månad på att bli gravid igen, har hunnit få mens 2 ggr efter att allt är färdigt (började försöka efter 1 o sen fått 1 till alltså)
Ja har man redan barn tycker jag du ska glädjas åt dem och försöka fokusera på de! Jag vet att det är lättare sagt än gjort!
Jo men dem inställningarna har jag oxå nu jag är lyckligt lottad som har 2 friska barn=)
Så fort detta satt igång med ordenliga blödningar o klumpar kändes en lättnad att inte gå o bära på det och jag kände att nu kan ja börja slääa detta de va svårt o inte tänka på de när man bar på det,, Men ja e lyckligast i världen med underbara barn o karl!=)
3an kommer när de e dax =)
O ja man borde veta av erfarenhet när mabn tänke ro pressar sig själv o stressar upp att bli gavid där man sedan tröttnar o tänker att jaja nu skiter ja i detta o slappnar av o tar de som komem rså har de funkat varje gång för oss!=) Men bara att man måste komma dit svårt men de går=) nu blir de lättare oxkså med våren som närmar sig o man får vårkänslor=)