• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Åh! Spännande! :) Berätta hur det går!

• Morris79

Visst får du det, välkommen! :)

Beklagar att även du/ni varit med om detta jobbiga :( Ibland är livet bra orättvist! Vad hände för dig? MA el MF?

Testa på! Man vill ju som du skriver, INTE missa ÄL :) Lycka till! Själv väntar jag på mensen... Ingen bebis denna månaden! :(

• Morris79

Beklagar verkligen! Vet vad du/ni gått igenom! En fruktansvärd och nästan ofattbar sorg... :( Var det ert första barn?
    Jag var i v.13 när vårt MA upptäcktes på kub-testets vul, bebisen hade dött bara någon dag tidigare.

Precis, haft en mens sedan skrapningen så detta blir i så fall min andra och nä, är väl egentligen inte kört ännu men det känns som att mensen är på väg och i och med att det blev negativt på gravtestet så... :/

• Morris79

Förstår att det måste vara en stor tröst att ha barn sedan tidigare men såklart jättetufft ändå! Detta var vårt första barn... :(

Mensen är på väg nu! Börjat få färgade flytningar så ingen bebis denna gång! :( Känns jobbigt!

Kanske kroppen är lite ur fas efter ditt MA, känns kanske bara som ÄL men att det ändå inte riktigt är på G ännu?! Håller tummarna för att det är så! :)

• Morris79

Tack! Vad gullig du är! :)

Testade med ägglossningstest denna månaden, tyckte det var skönt att se så att allt fungerar och så efter MA, skrapning och allt! Ska du köpa ägglossningstest? :)

• Morris79

Min cykel är inte som den var innan graviditeten. Då fick jag mens mellan dag 28-30, dessa två ggr har den kommit på dag 35. Jag hoppas att den återgår till att bli lite mer som vanligt med tiden, el inte kommer alls såklart ;)

Jag hade börjat testa redan nu om jag hade varit som dig! :)

• Morris79

Åh! ÄL på alla hjärtans dag vore ju hur fint som helst :) Det håller jag tummarna för! :)

• Morris79

Kanske bara mensen som strular lite? :( Hur var mensen du hade nu? Precis som vanligt? Kram på dig!

• Morris79

Du är kanske lite känslig i underlivet nu efter allt som varit?! När ni hade sex "irriterade" det kanske och gav en liten blödning? Blöder det än?

Mm, håller med... Väntan på ÄL, väntan på BIM ;)

Jag fick mensen igår men den är inte riktigt som den brukar vara! Antar att hormoner och annat inte är vad det brukar vara efter mitt MA, tror inte att kroppen kommit i fas liksom :(

Kram!!

• Morris79

Förra mensen blödde jag i nio dagar och ganska mycket alla dagarna, rött blod liksom från dag 1 till 9. Denna gången har jag nu, i 2 dagar bara haft bruna flytningar?! Kickar kanske igång med "riktig" mens imorgon?! Har även haft betydligt mer mensvärk än innan jag fick mitt MA!

Du ska se att din ÄL kommer men jag förstår att du oroar dig! Ska hålla tummarna! Vilken dag i cykeln är du på nu?

Jag ska nog testa med ägglossningstest även denna månad! Har en tid på gyn d. 25/2 då jag ska kolla upp cellförändringar som jag har så då ska jag be henne kolla om ÄL är på G!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013