• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Bianca1: TACK för dina fina rader, blev så glad :) Tänker ofta på dig med ska du veta och är så glad för din/er skull - Tänk att du har ett litet pyre i magen :)

BIM är ca den 12 maj... Längtar sååå efter ett plus! Denna månad fick jag inte ens en glad gubbe på stickan - Rädd för att något är fel :( Tror att jag ska försöka strunta i att testa för ÄL och bara mysa när vi känner för det istället, samtidigt vill man ju ha koll... Gah, blir knäpp ibland!

Vart bor du förresten? Jag bor i Skåne, i Helsingborg :)

Tack för peppen och KRAAAAAM!!!

• Morris79

Har haft glad gubbe alla de andra månaderna sedan mitt MA så jag vet inte om jag kanske bara missade det denna gång? Testat vid 18.00 de tidigare månaderna och denna gång blev det på morgonen, blev kanske knas? Hoppas!!! Utan ÄL är det ju liksom svårt ;)

Sååå kul att det gick vägen för er denna gång! Jag är verkligen glad för din skull :)

Vi har inga barn sedan tidigare... Bebisen vi förlorade vid jul skulle blivit vår första :( Tänker ofta att vi kanske aldrig kommer få några barn... :/

Hur gammal är ert barn? Pojke el flicka? :)

Hoppas också på 12 maj, håååååll tummarna! :)

Hur mår du annars? Mår du illa ännu?

KRAMAR!!!

• Morris79

Usch, stackars dig :( Det låter inte kul alls! Håller tummarna för att det vänder och att du slipper bli inlagd och får må bra!!! Stor styrkekram!

Mysigt med en liten dotter, och ja, blir ju lite som att börja om igen med en liten lillasyster el lillebror :) Myyyyysigt!!!

Vi har haft sex mer el mindre varje dag så OM jag haft ÄL har vi inte missat den! Grymt deppigt om jag inte haft ÄL... :( :( :(

Ta hand om dig! Tänker på dig! Många kramar!

• Morris79

Hur går det för alla?

Här tror jag att mensen är på g... IGEN... Blir så trött och tappat all lust! Fy tusan alltså!

• Morris79

Emhsie: Håller tummarna håååårt för ett pickande litet hjärta på måndag!

Mickisa: Håller med, bebismagar vart man än tittar... Jättekul såklart men hårt när man så gärna vill vara en av dom...

• Morris79

Fjant: Trodde också att vi skulle vara gravida igen innan den förra lilla bebisen skulle komma men det ser mörkt ut här... Så jävla deppigt! :(

Min mens verkar ha spårar ur sedan mitt MA, haft mens på så olika dagar, vissa månader på dag 34 och nu denna på dag 26... Tar väl tid innan kroppen ställer om antar jag?! Grymt irriterande varje fall... Nästa försök blir vårt femte...

• Morris79

Bianca1: Åh! Vännen! Tänker på dig massor och förstår din oro!!! Har du pratat med din BM? Vilken vecka är du i nu? Ibland kan man ju få färgade flytningar när man egentligen skulle haft sin mens om man inte varit gravid, kan det kanske vara så?

Var har du ont?

STOR KRAM!!!

• Morris79

Bianca1: Åh vad skööönt att allt var bra, har tänkt på dig så himla mycket! Ta nu hand om dig och hoppas att illamåendet ger sig! Stor kram!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013