Råd som Anna Wahlgren ger och har gett till föräldrar genom åren..
mabra.com/felicia-feldt-jag-var-radd-for-min-egen-mamma/
Hittade just den här artikeln. Jag blir så förbannad när jag läser sånt här. Psykologer som med missriktad snällhet och dumhet förstör familjer.
"Med hjälp av terapi förstod Felicia Feldt hur mycket barndomen påverkat henne. "
"I terapin återskapades en barndom ..."
"Felicia gick i hypnosterapi i två år."
Hittade just den här artikeln. Jag blir så förbannad när jag läser sånt här. Psykologer som med missriktad snällhet och dumhet förstår familjer.
Om du läser artikeln och vet något om borderline så ser ni att det är stor risk att Felicia har broderline personlighetsstörning. Alla psykologer fick tidigare lära sig att borderline för det mesta beror på svåra övergrepp under barndomen. (Nya forskningsresultat visar att det antagligen inte är så.)
Folk med borderline har en störd verklighetsuppfattning, speciellt i nära relationer där de alltid känner hat i perioder, och de är lättledda. Det här fallet visar alla tecken på att psykologen har satt igång att återskapa en traumatisk barndom som psykologen redan från början hade bestämt sig för måste finnas där.
Efter att ha haft ett förhållande med en person med borderline så kan jag bara konstatera att Felicias trovärdighet är väldigt, väldigt låg i mina ögon.
Om Felicia har borderline så är det inte helt osannolikt att också Anna Wahlgren har problem, men Felicia är nog den sista personen att använda som källa.