• vampyria2

Är det mer speciellt att få en dotter?

Jag tillhör dem som faktiskt trodde det, har ingen syster och har alltid önskat mig en, när jag sen fick tre döttrar så var jag så lycklig över att äntligen ha fått äran att leva så nära tre små töser.
    När jag väntade nummer fyra så fick vi reda på att det var en liten grabb och jag tyckte nästan synd om honom innan han föddes, jag tänkte att jag kan aldrig komma en pojke lika nära som jag är med mina töser...jag hade så fel som man bara kan, från den sekund han föddes så var han mitt hjärta exakt lika mycket som hans systrar och jag var så förvånad de första åren över hur lika det är att ha en son som att ha döttrar, enligt mig så är det faktiskt ingen skillnad alls Drömmer

• vampyria2

Eller så gör man som mig, jag fick en tös som sen visade sig vara en grabb men inte tusan älskar jag henne mindre för det hehe

• vampyria2

Min ena "dotter" ser ut som en tös på ett litet ställe men resten är hon en grabb och hon känner sig som en grabb.
    När Jon var åtta skickades hon på könsutredning och vi fick reda på att hon enbart har pojkkromosomer, så hon är faktiskt en grabb och har levt som det sen dess

• vampyria2

Anonym(jag) vi säger faktiskt både hon och han än så länge, ska väl gå över till han men glömmer bort oss ibland, är inte så lätt alla gånger hehe.
    Han är en så länge bara 10 år men jag tror att han kommer att göra en operation sen när han får, det är så självklart att han är en pojke och vill leva som en "på riktigt", men men det är en fråga för framtiden

• vampyria2
    Alecto skrev 2013-01-31 14:37:29 följande:
    Helt OT men jag blir så glad när jag läser vad du skriver - jag har läst innan när du har förklarat och det är så jäkla skönt att ni accepterar och inte försöker bortförklara och påtvinga honom en "tjejjig" uppfosftran!

Finns nog - tyvärr - de som inte är lika openminded :(

{#emotions_dlg.flower} 

Tack  Fast för oss är det inget som jag känner att vi gör eller accepterar som är så speciellt, han är perfekt så det är bara att hänga på honom så visar han oss hur livet kan bli ibland

Sen kan jag vara lite tjatig här på FL om det men det är mest för att jag vill informera så många som möjligt om hur livet kan bli ibland och att det faktiskt finns bevis för att naturen ibland gör "fel"...så ni får ursäkta mitt tjat om detta lite här och där här på FL Cool 
    Anonym (jag) skrev 2013-01-31 15:29:32 följande:
    Vampyria2: Ok. låter som ni hanterar det väldigt fint!
    Hehe som sagt det är som det är och han är perfekt för oss så inget att hantera egentligen men förstår hur du menar, så tack

Svar på tråden Är det mer speciellt att få en dotter?