Inlägg från: Anonym (Undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrande)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Hur går det Micke, har du kunnat gå vidare?
    Hur är ditt förhållande med ditt ex?
    Fortsätter hon som tidigare?

• Anonym (Undrande)

En stilla undran.
    Du säger att bilden av din exfru är ensidig d.v.s. att det bara är din bild av henne som vi ser.

Jag kommer ihåg att hon drog till London med älskaren ett nyår, umgicks med era  gemensamma vänner öppet med älskaren. 

Att hon förnedrade dej är enlig mej utom allt tvivel, tycker inte att du på nåt sätt ska försvara henne beteende.

Så här i slutet av ert "äktenskap" tycker jag att du ska visa henne din tråd, så kanske hon kan ge sin version av vad hon tycker .....

• Anonym (Undrande)

Hur går det för dej nu när julen står för dörren, kommer du att få träffa barnen eller kommer dom att vara hos ditt ex?

Hur som helst hoppas jag att du har kunnat gå vidare o kanske träffat någon att vara tillsammans med.......

• Anonym (Undrande)
    Anonym ("Micke") skrev 2017-12-21 08:51:01 följande:
    Jag är van och ser inte julen som något stort för mig. Sen har min exfru mer plats för fler personer. Mer praktiskt helt enkelt.
    Men inte plats för dej? Tycker att det låter märkligt att inte barnen o framför allt inte barnbarnen får träffa dej?

Är hennes älskare där hos henne när barnen kommer, måste vara djävligt underligt för dem i sådana fall.

Vet barnen om din/er historia, kanske du skulle visa dom din tråd här?
  • Anonym (Undrande)

Några dagar in på det nya året så undrar jag  om du har fått det bättre?
    Har du kanske öppnat upp dej för nya bekantskaper?
    Kanske du har svarat, men har du fixat klart med exfruns kåk, undrar varför hennes älskare inte har kunnat  gjort det, han bor väl hos henne?
    Har du kontakt med dina barn?

• Anonym (Undrande)

Hur går det Micke, du har varit tyst några månader, kan det vara så att du har hittat en själsfrände att fortsätta ditt liv med?

• Anonym (Undrande)

En ytterligare fundering, har du någon kontakt med din exfru o framför allt slipper du att hålla på med kåken nu för tiden, antar att hennes älskare kan ta det.
    Tack för att du uppdaterar

• Anonym (Undrande)

Har gått några månader sen sist och hoppas att du mår bra.

Har en liten fundering, om du skulle bli ihop med någon, hur skulle ditt reagera?

• Anonym (Undrande)

Slarvade....... menar, hur tror du ditt ex skulle reagera om du träffar någon

• Anonym (Undrande)

Har gått några månader och undrar hur du har det?
    Kanske du har träffat någon att dela din dag med, hur är det med dej?
    HAr du någon kontakt med ditt x?

• Anonym (Undrande)

Hur går det Micke?
    Intet nytt under solen?

• Anonym (Undrande)

Hur är det det Micke, hur är ditt förhållande till exet, antar att ni fortfarande har gemensamma kontakter med barnen.

Har du möjligen träffat någon?

• Anonym (Undrande)

Hoppas att du förstår att vi som har följt dej under hela tiden är intresserade av hur det går o vad som händer med dej

• Anonym (Undrande)

Om du finns kvar, hur är det  nu för tiden?

Har du hittat någon att vara tillsammans med?

Antar att ditt ex fortfarande är ihop med killen, som fult sagt, tog din plats.

Har du någon kontakt med barnen och framför allt någon kontakt med exet

• Anonym (Undrande)

Har tänkt på dej av o till under lång tid och undra hur det går för dej?

Är ditt ex tillsammans med den andra killen fortfarande?

Fortfarande förbryllad över att dina barn har accepterat hela situationen och inte tagit dit parti. 

Har du hittat någon som du kan gå vidare med?

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad