Inlägg från: Anonym (Undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrande)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Hur har ni resonerat om framtiden, din ska man säga fru verkar vara helt kall för vad du vill och känner.

Ni lever som skilda men är fortfarande gifta och det på hennes villkor?

Det är nog dags för dej att avsluta ert förhållande, jag tycker att spiken i kistan är hon inte vill ha med dej, barnens pappa, under julen.

Hon ska till fjällstugan med några vänner, ska älskaren vara med där och träffa även dina vänner?

• Anonym (Undrande)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-12-16 11:08:34 följande:

Hur har ni resonerat om framtiden, din ska man säga fru verkar vara helt kall för vad du vill och känner.

Ni lever som skilda men är fortfarande gifta och det på hennes villkor?

Det är nog dags för dej att avsluta ert förhållande, jag tycker att spiken i kistan är hon inte vill ha med dej, barnens pappa, under julen.

Hon ska till fjällstugan med några vänner, ska älskaren vara med där och träffa även dina vänner?

Har du funderat på ovanstående, jag menar att det inte kan vara så här hela tiden?
  • Anonym (Undrande)

Tanke som slog mej, det är inte så att din frus älskare ska fira jul med henne o dina barn?

• Anonym (Undrande)

Micke hur har helgerna gått, fick du nån klarhet om hennes älskare var med på julen o nyår?
    Har ni tagit ut skilsmässa eller är du i ett tomrum och inte vet som ska ske

• Anonym (Undrande)

Är fortfarandenyfiken, ärni gifta fortfarande eller har ni tagit ut skillsmässa?
    Hur går det med kåken du har lagt ner tid o jobb på?

• Anonym (Undrande)

Hur är det Micke, har det hänt något?

• Anonym (Undrande)

Dags för en liten längre uppdatering Micke?

• Anonym (Undrande)

Kanske är dags för en uppdatering Micke?

• Anonym (Undrande)

Hoppas verkligen inte att du har blivit lurad. dels ekonomisk, dels att du har fått bära hundhuvudet!

• Anonym (Undrande)

Haj Micke
    Vet inte om du hoppas på karma nu när du kan se på din fd. fru utifrån så att säga.
    Hoppas att du har möjlighet att dra ner på arbetstempot.

Är lite undrande om det var du eller frun som drog igång skilsmässan anta att hon inte visade någon speciell ångest över vad hon har "presterat" under åren som gått.

Tycker också att hennes älskare kan hjälpa henne med arbeten på kåken, den är ju inte din längre.

Är dom normala människor så tycker jag att dom bör något slags känslor för hela situationen, med dej, med andra älskare.

din fd. fru är eb spindel hona som utnyttjar och suger ut allt från dej o sen slänger dej på sophögen.

Hoppas att det går bra för dej, passa på att se till att träffa någon..

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad