Inlägg från: Förbluffad01 |Visa alla inlägg
  • Förbluffad01

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Hej Micke!

Bra att du mår lite bättre nu när du fått flytta hem (!) till din fru igen (det är ju lika mycket ditt hem, fattar inte varför det var du som flyttade ut!).

Du skriver i trådstarten: "Jag känner mig sårad. Jag känner mig lurad. Jag känner mig kastrerad, förminskad, hånad och väldigt väldigt omanlig. Ovärdig. Pinsam."

Inte konstigt att du känner så, du är ju LURAD!

Du är lurad på härligt sex med din fru!

Tänk dig en underbar samvaro med din fru där du ger henne 2-3 orgasmer och hon somnar utmattad på din arm.
    Eller tänk dig ett nyvaknat morgonknull en söndagmorgon där ni ligger kvar och drar er i sängen tills ni blir hungriga och måste upp och laga frukost.

Detta vore ju något som din fru borde önska sig högt om hon fick uppleva det tillsammans med sin älskade make. 

I stället väljer hon 1 tim kvällsmöten på kontoret med en älskare som så snart han knullat klart måste hem till frun innan hon anar oråd.

Hur tänker hon egentligen nu när det andra livet med sin make borde ligga inom möjligheternas ram? Vet du varför?

Du är LURAD Micke! Din fru säger att hon skulle avbryta direkt med älskaren om du säger till henne.
    Tror du verkligen på detta? Hon håller dig gisslan i beslutet! Testa får du se!

Hon har nu träffat sin älskare 1-2 ggr varje vecka, samt på helgkryssning (-ar?) i över 6 månader. Hon påstår att det enbart är sex, inga andra känslor och att hon kan avbryta närhelst du önskar.
    Hon pratar ju som en alkoholist!
    Det är klart att det är djupare känslor involverade! Varför skulle hon annars insistera med sina träffar nu när "grisen är ute ur säcken".

Hennes möten utanför ert äktenskap kommer ju leda till att ni fortsätter att sakta glida från varandra och till slut blir tvungna att skiljas när inget längre finns kvar.
    Hur är det nu med dessa möten, har hon dragit ner på frekvensen?
    Talar hon om i förväg för dig när hon skall träffa älskaren?
    Talar hon över huvudtaget om när hon träffar älskaren?

Om du vill fortsätta leva med din högt älskade fru så måste du reagera nu Micke!

Ni måste starta om på nytt!
    Välja varandra och börja uppvakta varandra som om ni träffade varandra för första gången igen.
    Med terapihjälp hitta tillbaka till varandra sexuellt.

Fattar inte din fru utan ultimatum från din sida att hon måste gå i denna riktning och kasta älskaren, då är det nog kört på sikt. Bara en tidsfråga innan ni måste skiljas.

Du säger att du inte vill begränsa henne, men om du vill få henne att gå i riktning mot dig i stället för bort från dig så är det nog det du måste göra och be henne avbryta med pappan.

När det gäller pappans fru hoppas ja du nu kollat upp hennes tillåtelse.

Annars boka ett möte med henne för att prata ansikte mot ansikte. Tala om för din fru att du bestämt möte med henne så får du se vilken reaktion det startar.

Stå på dig nu Micke och ställ lite krav annars förlorar du din fru.

Håller fortfarande tummarna så dom vitnar.
    Lycka till!   

• Förbluffad01

Hej Micke!

Hur går det för er nu när du fått flytta hem till din fru igen?

Vad gör hon för att du skall känna dig älskad? 

Är hon ärlig och öppen mot dig nu och talar om när hon planerar att träffa sin älskare?

Förutom din ofattbara tolerans mot din fru, vad gör du för att hon skall känna sig älskad?

Med tanke på din frus svek att gå bakom ryggen på dig som fick dig att känna som du uttryckt:  
    "Jag känner mig sårad. Jag känner mig lurad. Jag känner mig kastrerad, förminskad, hånad och väldigt väldigt omanlig. Ovärdig. Pinsam."

Vad gör hon idag för att kompensera dig för detta? Visar hon någon ånger? Ger hon dig vad du behöver för att kunna tro på en framtid tillsammans med henne? Hur har ni det med fysisk närhet?

Fortsätter ni i gemensam terapi? 

Till sist, hur är det med sveket mot "pappans" fru och småbarn? Har du fått 100% klarhet i detta så att du kan ha rent samvete med vad du känner till? Har du pratat med henne?

Jag hoppas ni får en bra framtid tillsammans och att din fru kommer tillbaka till dig helt och hållet!

• Förbluffad01
    Med Lem skrev 2013-06-15 13:13:27 följande:

"Kemisk"? Kärlek, alltså. Svårt att bara sluta så där i så fall.
    Jag skulle nog råda dig att vara lite skeptisk, och inte vara så säker på att sex inte är behovet. Har det djuret en gång vaknat är det ovanligt att det lugnt lägger sig tillrätta igen. Inte heller skulle jag utan vidare tro på att dom brutit.

Ja du Micke!

Sveket mot dig, din frus älskade man, gav henne inte så dåligt samvete att hon skulle tänka sig bryta med älskaren, inte ens efter att hon blivit avslöjad.

Men hon vill inte riskera att bli avslöjad som svikare inför älskarens fru??!!
    Kom hon på det själv efter drygt ett halvårs kontinuerligt svikande?

Hur skall ni kunna hitta tillbaks till varandra och få en ny framtid tillsammans? 
  • Förbluffad01

Hej Micke!

Hur går det för er?
    Har din fru verkligen brutit all kontakt med sin älskare nu? Är den "kemiska rektionen" nu verkligen över?
    Hur har det gått med "pappans" familj? 

Har din fru hittat tillbaka till dig? Har ni ngn fysisk närhet eller förmår hon inte "ta i dig"?

Håller tummarna för att ni kan bli ett par igen! 

• Förbluffad01

Micke!

Det är många kommentarer och spekulationer nu! Hur går det för er?
    Hittar ni tillbaka till ngn gemensamhet?  

• Förbluffad01

Hej Micke!

Varför har din fru fortfarande mailkontakt med "pappan" om det var så att hon träffade honom endast för sexet och det nu är avslutat?

Du skriver: "Jo...vi stretar på." ."..jag är glad över att hon väljer att leva med mig."

Vad innebär det egentligen? Har ni någon fysisk kontakt, intimitet, förutom avsaknaden av sex?
    Älskar hon dig?
    Hur visar hon det?

Du måste rehabilitera dig när det gäller sexet och din fru måste hjälpa dig! Det är hon skyldig dig om hon älskar dig!

Lycka till Micke! Uppdatera gärna hur det går!    

• Förbluffad01
    Anonym (insikt) skrev 2013-07-01 14:12:46 följande:
    Tycker inte alls att det är det bästa alternativet för TS och TS fru i den här historien som förövrigt är helt osannolik men samtidigt gripande.

TS fru sexstrejkade under flera år så att TS till slut tappade sin sexlust. TS fru återfick sin - hux flux efter kanske 10 års torka - då hon helt oförhappandes/otippat fick en okontrollerbar åtrå till en kollega (styrelsemedlem) och började ligga med honom. Och nu ska tydligen TS behöva leva med dåligt samvete över att hans fru inte får leva ut sin sexlust. Tycker ärligt att hon låter som värsta ragatan och egoisten som inte en enda gång frågar vad hon kan göra för TS och deras gemensamma relation utan nu går och deppar över att hon inte får ligga runt. Fy Blä!

MIcke - du är värd ett bättre öde än det din fru utsätter dig för! Jag upprepar vad jag sagt förut. Om hon älskar dig borde hon vara beredd att göra vad som helst för att få behålla dig och ha er relation kvar. Men du har inte presenterat ett enda bevis på att så är fallet utan du beskriver istället en kvinna som enbart tänker på sig själv och alltid sätter sig själv och sina egna behov främst. 
    Instämmer till fullo!
    Micke, din fru är en fullblodsegoist! Hon fortsätter ju att ha kontakt med "pappan" (email) trots allt som hänt!

Upprepar vad jag skrivit tidigare.
    Älskar hon dig?
    Hur visar hon det?
    Har ni någon fysisk kontakt, intimitet, förutom avsaknaden av sex?
    Kramar? Pussar? Kyssar? Ligga i varandras armar i soffan framför TVn? Ligga sked när ni sover? etc. 

Du skrev: "...jag är glad över att hon väljer att leva med mig."
    Varför vill hon det egentligen? Har hon någonsin talat om för dig varför och hur hon vill leva med dig?

Även om du skrivit flera gånger tidigare att du avgudar henne och inte kan tänka dig ett liv utan henne så skulle du nog må mycket bättre på sikt att leva för dig själv en tid så ett du kan komma ikapp med livet igen. 

Micke! Du behöver ett fullständigt liv med innehåll (även sex tillsammans med någon).
    Att nu leva som en krympling vid sidan av en fullblodsegoist som går och suktar efter någon annan än dig gör dig bara mer skada än lycka.

Din fru verkar ju aldrig ( har pågått flera år nu med eskalering till otrohet de senast 8 månaderna) komma till insikt om hur respektlöst hon behandlar dig och vilken skada hon åsamkar ert äktenskap.
    Jag hoppas dock innerligt att du kan komma till insikt om att även du finns till och behöver prioriteras nu som läget utvecklat sig och att detta kan leda till att du börjar ställa krav för dig själv om hur du vill ha det i ditt (ert?) liv.

Lycka till Micke! 
    Följer med stort intresse hur det går för dig! Uppdatera oss gärna! 
  • Förbluffad01

Anonym (xx)

I ett polygamt förhållande älskar man varandra och har sex tillsammans. Dessutom tillåter man ömsesidigt partnern att älska andra personer och ha sex med dem.

I TS, Mickes fall har hans fru förvägrat honom sex i 2 års tid tills han tröttnade att propsa på det för att sedan vara otrogen mot honom och mer eller mindre "tvinga" honom att godkänna att hon fortsatte att träffa sin älskare.
    Micke sade OK då han var rädd att annars förlora sin fru.

Det är så långt från ett polygamt förhållande på lika villkor man kan komma. Det är ren och skär otrohet med fortsatt respektlös "utpressning". 

• Förbluffad01
    Anonym("Micke") skrev 2013-07-11 12:03 följande:

En kort uppdatering mellan snickrandet och målandet..... Senast jag skrev här så nämnde jag mitt dåliga samvete över att min fru saknade sexet med "pappan" och att hon förstått att han fortsatt att träffa andra kvinnor för sex trots sitt äktenskap. Jag såg ju att hon saknade sexet och kände mig rutten som fått henne att avstå honom. Vi har pratat om det här och hon håller fast vid att hon inte vill vara del av hans svek mot sin fru. Så jag frågade om hon inte vill försöka hitta någon annan att ha sex med. Först var hon inte intresserad av det iom att det var just den här mannen som hon tände på. Men sen har hon mjuknat och för ett tag sedan berättade hon att hon har registrerat sig på en kontaktsite för "sexuella möten". Viktor och Emilia eller nåt sånt heter den. Tydligen blir hon dränkt med inviter och hon känner sig avtrubbad i att sitta och välja vem hon ev kommer att tända på. Familjerådgivaren träffar vi inte längre. Min fru har en ny terapeut som hon går till 1-2 ggr i månaden. 
    Micke: Bra att ni slutat gå till familjerådgivaren. Hon verkade ju mest jobba på att förskjuta dig och para ihop din fru med hennes älskare "pappan"!

Däremot är det inte alls bra att din fru fortsätter att gå i terapi själv utan att "ta dig med på tåget". Du måste inse att ni har en gigantisk obalans i ert förhållande och att om du fortsätter med snickrandet medans din fru fortsätter med knullandet av andra män så har du snart inte någon fru längre! Ni måste naturligtvis gå i gemensam parterapi för att uppnå en bättre balans! 

Det är högst förvånande och olycksbringande att din fru inte ens tagit upp till diskussion i era samtal att ni skulle försöka ha sex tillsammans eller ens kunna stödja dig att aktivera din sexlust på nytt. Du har i dina skrivningar inte nämnt något i den vägen!

Varför vill hon överhuvudtaget vara tillsammans med dig? Älskar hon dig? Hur visar hon det?

Nej se till att gå till terapin tillsammans med din fru om du älskar henne och vill leva med henne i framtiden.
    Lycka till!     

• Förbluffad01
    Anonym (insikt) skrev 2013-07-12 13:00:15 följande:
    TS! 
    Vad bra Micke att du kastar din fru i armarna på en annan älskare. Jag är så fascinerad av att det enda som får dig att må dåligt i denna soppa är att din fru saknar sex med en annan man. Du måste vara den mest osjälviska mannen som går i ett par skor.

Jag är också jätteförvånad över att din fru går med på detta arrangemang och att ingen av er verkar vara ett dugg intresserade av att försöka få till det sexuellt med varandra. Det låter nästan som om du är lite lättad över att ha övertalat henne att söka sig en ny älskare så att ni slipper jobba med att återuppväcka åtrå och lust till varandra.

Konstateras kan nu att du inte längre har ett problem Micke. När du skapade tråden ansåg du att du var bedragen men så är ju inte längre fallet. Grattis! Hoppas att snickrandet går bra och att det inte går ut över din frus sexuella möten med andra män.

En stilla undran bara - vad gör din fru för dig? Du låter henne ha sex med vem hon så önskar för att du älskar henne. På vilket sätt "återbetalar" hon denna generositet? På vilket sätt "belönar" hon dig? Är hon okej med att även du söker en älskarinna, har sex med andra kvinnor? För visst har du en sexualdrift. Det var aldrig fel på din. Om du läser igenom dina inlägg så ser du att du skrivit att du under många år försökt väcka hennes lust till dig men inte lyckats så då borde det stå även dig fritt att söka lyckan (sex) utanför äktenskapet. Har du frågat henne? Vad svarar hon på det?

En sista fråga - hur kan du ha undgått att sajten din fru registrerat dig på heter Victoria Milan? ALLA vet detta! Är det så att du har dragit oss vid näsan med din historia? Har du trollat med oss?

• Förbluffad01

Hej Micke!

Hur går det för er?

Är din fru nu i full färd med att delta i någon annan mans otrohet gentemot sin hustru med hjälp av Victoria Milan, alltmedan du snickrar och snickrar och målar och...

Vad händer?   

• Förbluffad01

TS, Micke!

Hur mår du egentligen nuförtiden? När man läser dina senaste inlägg blir man ju helt bedrövad över den uppgivenhet som lyser mellan raderna!

Du har ju tidigare skrivit att du vill vara tillsammans med din fru till varje pris annars är inte livet värt någonting.
    Jag (och många med mig) har hela tiden tyckt att priset du betalar för att vara tillsammans med din fru är alldeles för högt. Skall man tolka din uppgivenhet så att även du själv börjar tycka att priset är för högt?

Man får inte glömma bort i sammanhanget att din fru behandlat dig väldigt respektlöst med sin tidigare sexvägran för att sedan gå bakom ryggen på dig och svika med otrohet under flera månader. Du har visserligen skrivit tidigare att hon bett om ursäkt för detta. Men ingenstans finner man att du skrivit att hon visar någon större ånger för sitt svek! Att hon skämts hör väl till, hon blev ju till slut tvungen att erkänna att hon var otrogen och att hon fortsatte med sin älskare även sedan hennes svek blivit uppenbart.
    Hon ställde ultimatum till dig (!) att du var tvungen ge henne ultimatum att avbryta sin förbindelse med älskaren för att hon skulle bryta med honom! Hon hade inte tillräckligt med ånger för sitt svek mot dig att hon kunde inse det själv att hon skadade ert förhållande. Du sade Ok till hennes utpressning då du annars var rädd att förlora henne direkt ("till varje pris").

Sedan har detta så småningom utvecklats till att hon registrerat sig på Victoria Milan för att söka nya kontakter att ha sex med. Det är ju inte för inte som VM kalas för "otrohetssiten". (Återigen otroligt högt pris för dig att stå vid sidan av och bevittna).

Hur lever ni nu?
    Är ni fortfarande tillsammans?
    Varför vill hon leva med dig? 
    Har din fru eskalerat sitt sexande med nya kontakter från Victoria Milan? 
    Använder hon mycket tid som ni skulle kunnat nyttja tillsammans till detta?
    Hur öppen är hon mot dig med sitt sexande?
    Berättar hon för dig vad hon gör, när hon planerat träffar etc. eller "smyger" hon med det och berättar först när du frågar?
    Vill hon fortfarande leva med dig eller har hon nu hittat förälskelser via Victoria Milan?
    Får du respekt och bekräftelse från henne?
    På vilket sätt bekräftar hon dig?
    Älskar hon dig?
    Hur visar hon det?  

Inledningsvis skrev du efter att ha uppdagat hennes otrohet: "Jag känner mig sårad. Jag känner mig lurad. Jag känner mig kastrerad, förminskad, hånad och väldigt väldigt omanlig. Ovärdig. Pinsam" 

Hur känner du dig idag efter alla turer som varit?
    Det är väl nu ca: 1 år sedan hon inledde sin otrohet med "pappan". Du kom ju på dem i mitten av december förra året och då hade hon väl varit otrogen flera månader redan?    

Jag önskar dig all lycka att må bättre i framtiden och att komma på banan igen när det gäller sex. (Dina liknelser mellan dina tidigare sexupplevelser och ditt musikutövande ger jag inte mycket för. Rationalisering och bortförklaring vill jag kalla det. Du har helt enkelt haft otur med dina partners). 
    Det finns terapi och utmärkta kurser och träningar till hjälp för dig att återfå din Libido.

Dessutom anser jag att om din fru verkligen älskar dig så borde hon vara mer intresserad av att ni gör detta tillsammans än att söka otrohetskandidater på Victoria Milan.

Skriv gärna och uppdatera hur ni lever idag och hur du ser på framtiden! Har ni fortfarande en gemensam framtid tillsammans?

Lycka till Micke!   

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad