Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
Hej Micke!
Bra att du mår lite bättre nu när du fått flytta hem (!) till din fru igen (det är ju lika mycket ditt hem, fattar inte varför det var du som flyttade ut!).
Du skriver i trådstarten: "Jag känner mig sårad. Jag känner mig lurad. Jag känner mig kastrerad, förminskad, hånad och väldigt väldigt omanlig. Ovärdig. Pinsam."
Inte konstigt att du känner så, du är ju LURAD!
Du är lurad på härligt sex med din fru!
Tänk dig en underbar samvaro med din fru där du ger henne 2-3 orgasmer och hon somnar utmattad på din arm.
Eller tänk dig ett nyvaknat morgonknull en söndagmorgon där ni ligger kvar och drar er i sängen tills ni blir hungriga och måste upp och laga frukost.
Detta vore ju något som din fru borde önska sig högt om hon fick uppleva det tillsammans med sin älskade make.
I stället väljer hon 1 tim kvällsmöten på kontoret med en älskare som så snart han knullat klart måste hem till frun innan hon anar oråd.
Hur tänker hon egentligen nu när det andra livet med sin make borde ligga inom möjligheternas ram? Vet du varför?
Du är LURAD Micke! Din fru säger att hon skulle avbryta direkt med älskaren om du säger till henne.
Tror du verkligen på detta? Hon håller dig gisslan i beslutet! Testa får du se!
Hon har nu träffat sin älskare 1-2 ggr varje vecka, samt på helgkryssning (-ar?) i över 6 månader. Hon påstår att det enbart är sex, inga andra känslor och att hon kan avbryta närhelst du önskar.
Hon pratar ju som en alkoholist!
Det är klart att det är djupare känslor involverade! Varför skulle hon annars insistera med sina träffar nu när "grisen är ute ur säcken".
Hennes möten utanför ert äktenskap kommer ju leda till att ni fortsätter att sakta glida från varandra och till slut blir tvungna att skiljas när inget längre finns kvar.
Hur är det nu med dessa möten, har hon dragit ner på frekvensen?
Talar hon om i förväg för dig när hon skall träffa älskaren?
Talar hon över huvudtaget om när hon träffar älskaren?
Om du vill fortsätta leva med din högt älskade fru så måste du reagera nu Micke!
Ni måste starta om på nytt!
Välja varandra och börja uppvakta varandra som om ni träffade varandra för första gången igen.
Med terapihjälp hitta tillbaka till varandra sexuellt.
Fattar inte din fru utan ultimatum från din sida att hon måste gå i denna riktning och kasta älskaren, då är det nog kört på sikt. Bara en tidsfråga innan ni måste skiljas.
Du säger att du inte vill begränsa henne, men om du vill få henne att gå i riktning mot dig i stället för bort från dig så är det nog det du måste göra och be henne avbryta med pappan.
När det gäller pappans fru hoppas ja du nu kollat upp hennes tillåtelse.
Annars boka ett möte med henne för att prata ansikte mot ansikte. Tala om för din fru att du bestämt möte med henne så får du se vilken reaktion det startar.
Stå på dig nu Micke och ställ lite krav annars förlorar du din fru.
Håller fortfarande tummarna så dom vitnar.
Lycka till!