• Anonym

Har du känt på din killes prostata?

nope skulle aldrig komma på fråga.

• Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2013-01-28 22:12:13 följande:
    menar ju sperma fattar du väl:). Undra om det är vanligare bland homosexuella män

Menar du om det är vanligare att det kommer sperma hos homosexuella än heterosexuella vid prostatamassage?
  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2013-01-28 22:12:13 följande:
    menar ju sperma fattar du väl:). Undra om det är vanligare bland homosexuella män
    Det är nog vanligast hos män som uppskattar prostatastimulans, oavsett sexuell läggning. Även heterosexuella killar kan tycka om analstimulans, vet du.
  • Anonym

Skulle vilja testa men gubben verkar tro att då är man hemligt gay

Fast skulle inte köra in nått finger utan en kådis eller kirirghandske på Drömmer

• Anonym

Jepp, testat. Hade handske på och var riktigt häftigt att se killen få en orgasm av endast prostatastimulans.

• Anonym
    Anonym (spännande) skrev 2013-01-29 09:13:28 följande:
    MTTIM
    Prova
    Försöker övertala honom men det går trögt Obestämd
  • Anonym

För mig skulle det ta bort det manliga så som jag ser honom. En riktigt karl vill inte
    ha saker i rumpan som en undergiven hund :-P
    Skulle se ner på honom efter att ha haft nåt i hans anus. Usch
    Jag skulle tycka han var lite äcklig faktiskt

• Anonym
    P30 skrev 2013-01-29 12:28:48 följande:
    Det är betydligt lättare att hitta prostatan än vad det är att hitta g-punkten på många kvinnor.
    Det är också lämpligt att vara väldigt lätt på handen, den är väldigt, väldigt känslig för många män.

Mannen ligger på rygg med uppdragna ben.
    Ta en ordentlig klick glidmedel, mäns röv är lika känslig som din.
    Stoppa in pekfingret så långt det går med handflatan uppåt.
    Tryck lätt med pekfingerspetsen (inte nageln då...) när du stoppar in den, sakta.
    När du är hela, eller nästan hela vägen inne gnugga lätt in och ut eller i sidled.
    Om du trycker till ordentligt kommer han att flyga ur sängen och förmodligen inte komma tillbaka, så ta det lugnt.

Prostata och erektion hänger ofta ihop. En del män får snabb och stenhård erektion när man stimulerar prostata, för en del män släpper erektionen ungefär lika snabbt. Om det är det sistnämnda och du vill ge mannen sitt livs orgasm börja inte massera förrän han börjar känna att det närmar sig, när han säger: jag kommer trycker du eller masserar prostata, ta det lugnt och gradvis, du har ju några sekunder på dig. När han kommit klart ta försiktigt ut fingret.

Det är inte en kärlekshandling att kleta av glidmedel-bajs-kletet från fingret över hans mage när du är klar - det som kändes väldigt upphetsande några sekunder tidigare kan lätt kännas lite äckligt, så ha hellre en handduk till hands och svabba av lite med.

Om det är svårt att synka höger och vänsterhand, eller mun och hand, alternativt om han har svårt att komma, låt honom runka medan du fixar det andra. 

Många män tror ju att man måste vara bög för att uppskatta prostata-massage. Tror din sambo det tycker jag du skall lämna honom och "satsa" på någon med IQ. 

Precis så får man göra hos farbror doktor om han skall undersöka... Låter väldigt kliniskt och sterilt.
  • Anonym
    P30 skrev 2013-01-29 12:28:48 följande:
    Mannen ligger på rygg med uppdragna ben.
    Ta en ordentlig klick glidmedel, mäns röv är lika känslig som din.
    Stoppa in pekfingret så långt det går med handflatan uppåt.
    Tryck lätt med pekfingerspetsen (inte nageln då...) när du stoppar in den, sakta.
    Usch fy fan. Bara att se honom i den ställningen skulle göra mig illamående
  • Anonym

Jag har känt där bak en gång, kände en korv mot fingret. Aldrig mer!

• Anonym
    P30 skrev 2013-01-29 12:46:59 följande:

Hoppas att han inte tycker samma om när rollerna är omvända och du ligger och skrevar.

Nä han får då fan inte köra in fingrarna i analen o sen hoppas jag inte har ser mig som manlig heller
  • Anonym
    P30 skrev 2013-01-29 13:13:46 följande:
    Så det är bara män som kan upplevas äckliga som skrevande? Nu var det ju inte själva stjärtpillet utan positionen du gnällde över...

Om huruvida han ser dig som manlig eller inte är det enklaste att fråga honom... 
    varför ska jag fråga det?
    Jag vet ju redan svaret
  • Anonym

Jag har försökt hitta min killes prostata ett par gånger men vad är det egentligen man ska leta efter? Det verkar som om mina fingrar inte är tillräckligt långa (eftersom han brukar trycka in min hand då och då när jag inte når').

• Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-29 09:59:02 följande:
    Hur länge tog det? Fick han utlösning? Hade han aldrig prövat tidigre?

Jag har lekt analt med män tidigare och det finns ju ganska många som gillar ett finger där. ;) Inget omanligt i det enligt mig och oftast är det männen som tagit initiativet.

Detta var dock första gången jag verkligen försökt framkalla en orgasm på killen såhär. Nytt för honom med. Tog ett bra tag för honom att komma, men det är nog individuellt. Ingen hand alls på kuken. Tror han fick utlösning men minns inte. Han hade en badduk under sig och stod på alla fyra. Jag hade på mig vinyl/latexhandskar (rekommenderas!) Självklart hade han tömt sig och var nyduschad. Går ju att göra mikrolavemang om man vill det också. Gör det ni brukar om ni har analsex.
Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?