• Anna Collovin

Jimmy choo

Nyfiken om någon här har erfarenhet av jimmy choee är dem värda priset eller det är mest för märkets skull ca 3500 för dessa tycker dem är super snygga men mycket pengar

• Svar på tråden Jimmy choo
  • hallontroll

Jag har några par Jimmy Choo skor , jag tycker de är värda priset. Bra kvalite och de är väldigt bekvämma. Men jag föredrar Christian Louboutin skor.

• Anna Collovin
    hallontroll skrev 2013-01-28 18:12:38 följande:
    Jag har några par Jimmy Choo skor , jag tycker de är värda priset. Bra kvalite och de är väldigt bekvämma. Men jag föredrar Christian Louboutin skor.

Hej 

Ja jag misstänkte ju det  men var tvungen fråga finns ingenstans handla här så måste ju skicka efter dem.

Sen är det kanske inte så farligt pris då dem är sköna .    Ch  är ju med fina  är dem lika sköna ?
  • Tallen

Mina bröllopsskor kom från JC och är ett av det skönaste par skor jag har haft, skall färga om dem nu så att jag får mer användning av dem (Creme nu men skall färga dem i en mörkare färg)

• Anna Collovin
    Tallen skrev 2013-01-28 18:41:30 följande:
    Mina bröllopsskor kom från JC och är ett av det skönaste par skor jag har haft, skall färga om dem nu så att jag får mer användning av dem (Creme nu men skall färga dem i en mörkare färg)

Låter jätte bra ju kommer nog beställa ett par även om maken knorrar det är vansinnigt Skrattande
  • hallontroll
    Anna Collovin skrev 2013-01-28 18:17:40 följande:
    Hej  Ja jag misstänkte ju det  men var tvungen fråga finns ingenstans handla här så måste ju skicka efter dem. Sen är det kanske inte så farligt pris då dem är sköna .    Ch  är ju med fina  är dem lika sköna ?

Ja , jag tycker att de är sköna. NK har rea just nu , har JC skor för halva priset. Men de har nog inte samma du vill ha. Jag har de här till exempel: pbckt.com/pS.QyhvVy Var vill du handla? www.jimmychoo.com ? De har öppet köp också. Det finns massa oseriösa hemsidor som säljer replikor. De är inget att ha.
  • Anna Collovin
    hallontroll skrev 2013-01-28 19:01:10 följande:

Ja , jag tycker att de är sköna. NK har rea just nu , har JC skor för halva priset. Men de har nog inte samma du vill ha. Jag har de här till exempel: pbckt.com/pS.QyhvVy Var vill du handla? www.jimmychoo.com ? De har öppet köp också. Det finns massa oseriösa hemsidor som säljer replikor. De är inget att ha.

Å synd dem inte har dem jag vill ha då . Nä jag bor nere i skåne fast kanske dem har i köpenhamn jag får googla runt lite  ,

Oj men hur vet man dem är replikor eller det står det så man inte blir lurad , Sen är det ju inte kanske så farligt pris då jag använder högklackat jämt så dem står ju inte gardroben .   
  • hallontroll

Netaporter är också bra .

• hallontroll
    Anna Collovin skrev 2013-01-28 19:18:22 följande:
    ja dem var ju med fina tack för du delar med dig

De har flera skor på rea just nu. Köper du skor från seriösa affärer är de säkert äkta. Netaporter har många svarta JC skor just nu. De säljer äkta vara . De har också öppet köp. Också Savannah i Stockholm: www.shopsavannahs.com/ Men de hemsidor som säljer massa olika designerskor rätt billiga säljer kinesiska replikor. ;(
Svar på tråden Jimmy choo