Inlägg från: hallontroll |Visa alla inlägg
  • hallontroll

Jimmy choo

Jag har några par Jimmy Choo skor , jag tycker de är värda priset. Bra kvalite och de är väldigt bekvämma. Men jag föredrar Christian Louboutin skor.

• hallontroll
    Anna Collovin skrev 2013-01-28 18:17:40 följande:
    Hej  Ja jag misstänkte ju det  men var tvungen fråga finns ingenstans handla här så måste ju skicka efter dem. Sen är det kanske inte så farligt pris då dem är sköna .    Ch  är ju med fina  är dem lika sköna ?

Ja , jag tycker att de är sköna. NK har rea just nu , har JC skor för halva priset. Men de har nog inte samma du vill ha. Jag har de här till exempel: pbckt.com/pS.QyhvVy Var vill du handla? www.jimmychoo.com ? De har öppet köp också. Det finns massa oseriösa hemsidor som säljer replikor. De är inget att ha.
  • hallontroll

Netaporter är också bra .

• hallontroll
    Anna Collovin skrev 2013-01-28 19:18:22 följande:
    ja dem var ju med fina tack för du delar med dig

De har flera skor på rea just nu. Köper du skor från seriösa affärer är de säkert äkta. Netaporter har många svarta JC skor just nu. De säljer äkta vara . De har också öppet köp. Också Savannah i Stockholm: www.shopsavannahs.com/ Men de hemsidor som säljer massa olika designerskor rätt billiga säljer kinesiska replikor. ;(
  • hallontroll

Kassandra säljer JC i Köpenhamn. Kassandra Address Grønnegade 27 1107 Kopenhagen Denmark +45 33 910889 Ring de och kolla om de har vad du vill ha.

• hallontroll
    Anna Collovin skrev 2013-01-28 18:48:13 följande:
    Låter jätte bra ju kommer nog beställa ett par även om maken knorrar det är vansinnigt

Han ska nog sluta knorra när du ta på dig skorna. ;)
  • hallontroll
    Anna Collovin skrev 2013-01-28 19:33:57 följande:
    Tack shopsavannahs hade med dem 3995 kr är netaporter svensk sida med eller

Netaporter finns i London och i New York. Men de skickar varorna till Sverige.
Svar på tråden Jimmy choo