• Anonym (bara ts)

Delade kostnader, bb, dagis, kläder vid tvist....???

Har bara läst ts.
    Jag har ensam vårdnad, pappan betalar underhåll.
    Jag står för ALLT för barnen; kläder (ute och inne,v inter och sommar), skor, mediciner, dagisavgift, medlemsavgifter på aktiveter, försäkringar, cyklar, skidor, skridskor you name it! ALLT!
    Jag får bb och uh från pappan och jag står för allt. Det enda han står för är resorna till och från umgänget. 

• Anonym (bara ts)

Jag hade kämpat med näbbar och klor att det blir på BArNETS villkor. Mina barn mår piss av att vara hos sin pappa och efter mkt tjat, gnat och idiotiska samtal med exet så har han insett vad som är bäst för barnet. Jag kämpar fortfarande med barn som inte mår bra när de varit hos pappa men slipper det värsta. Hade inte "hoppats på att hon vänjer sig" utan kämpat.

• Anonym (bara ts)

Har ni varannan vecka så dela på bb och så får han stå för kläder, leksaker och aktiviteter när barnet är hos honom och du står för utgifter när barnet är hos dig.
    Då får ni helt enkelt ha två uppsättningar av allt så blir det inget tjafs.
    Barnomsorgen bör ni dela på så när du är hemma så ska alltså HAN betala barnomsorgen om han har behov och när du ska börja jobba igen så bör ni ju dela på den 50/50 om ni har samma behov av barnomsorg.  

Svar på tråden Delade kostnader, bb, dagis, kläder vid tvist....???