Inlägg från: Anonym (date efter date) |Visa alla inlägg
  • Anonym (date efter date)

Knäppa killar!?

Killar älskar svårflörtade tjejer, låt dem kämpa lite för att få en dejt med dig! Hjärta

Anonym skrev 2013-01-21 23:45:50 följande:
    Alltså det är väl kanske där det krockar tänker jag... Jag kan inte spela svårflirtad när jag är intresserad, och dessutom är jag sån som gärna tar initiativet själv till saker. Gillar inte att vara det passiva tjejen och kan inte marknadsföra mig som det när det är så långt ifrån mig jag kan komma... Tror inte det blir en bra relation om jag låtsas vara nån jag inte är i början. Jag är rakt på sak och behöver få vara det. 

När jag är ointresserad blir jag automatiskt dissig, men ja då blir de som galna efter mig. Men då är det för sent.  
    Hm, har du prövat att vara lite "dissig" till någon som du är intresserad av??
    Anonym skrev 2013-01-21 23:55:28 följande:
    Nej, eftersom jag inte vet hur man spelar sånt. Du får gärna upplysa mig om hur man gör.

Dissig innebär att jag blir rätt otrevlig i min värld... Tror inte att jag så lätt kan spela det om det inte är genuint. 
    Spela inte om du inte vill spela ;)
    Nothx skrev 2013-01-22 00:23:19 följande:
    absolut alla män är exakt lika och vi tänker lika och det finns inga individer bland oss........................... nu måste jag genast rapportera till dom övriga männen om att vår hemlighet har upptäckts ......
    Gör så du! ;)
Svar på tråden Knäppa killar!?