• Anonym

Knäppa killar!?

Jag är en singeltjej på 33 år som är ute och dejtar en hel del. Får ganska lätt kontakt med nya killar eftersom jag är en spontan och öppen person, men kanske plockar det bort något av "mystiken" kring mig också. När jag är intresserad så visar jag det nämligen och jag är ganska chosefri som person. Har lätt för att ta för mig osv. 

Det jag har märkt nu är att så fort jag visar mer intresse så tar killarna ett steg tillbaka och blir mer passiva, slutar höra av sig självmant etc. Vilket gör att jag tappar intresset eftersom de beter sig så skumt, och då drar jag mig tillbaka och börjar skita i dem... Men när jag struntar i dem blir de plötsligt "på" igen och skriver långa, gulliga sms och har sig. Så här orkar inte jag hålla på! Jag börjar tycka att det är superirriterande, för jag vill inte hålla på och spela nåt spel, det har jag inte ork till och det är dessutom så långt ifrån mig som jag kan komma. Jag tappar verkligen intresset för dem om de ska hålla på såhär med sin katten och råttan-lek. Det är ingenting för mig. När jag slutar höra av mig är det för att jag är ointresserad, inget annat. Det blir rätt slitsamt om man ska vara på, sen av, sen på, sen av igen... 

Vad är det jag har missat egentligen, håller alla killar på såhär numera eller vad är grejen?  

• Svar på tråden Knäppa killar!?
  • Anonym (date efter date)

Killar älskar svårflörtade tjejer, låt dem kämpa lite för att få en dejt med dig! Hjärta

• Anonym
    Anonym (date efter date) skrev 2013-01-21 23:40:34 följande:
    Killar älskar svårflörtade tjejer, låt dem kämpa lite för att få en dejt med dig! Hjärta
    Alltså det är väl kanske där det krockar tänker jag... Jag kan inte spela svårflirtad när jag är intresserad, och dessutom är jag sån som gärna tar initiativet själv till saker. Gillar inte att vara det passiva tjejen och kan inte marknadsföra mig som det när det är så långt ifrån mig jag kan komma... Tror inte det blir en bra relation om jag låtsas vara nån jag inte är i början. Jag är rakt på sak och behöver få vara det. 

När jag är ointresserad blir jag automatiskt dissig, men ja då blir de som galna efter mig. Men då är det för sent.  
    Anonym skrev 2013-01-21 23:45:50 följande:
    Alltså det är väl kanske där det krockar tänker jag... Jag kan inte spela svårflirtad när jag är intresserad, och dessutom är jag sån som gärna tar initiativet själv till saker. Gillar inte att vara det passiva tjejen och kan inte marknadsföra mig som det när det är så långt ifrån mig jag kan komma... Tror inte det blir en bra relation om jag låtsas vara nån jag inte är i början. Jag är rakt på sak och behöver få vara det. 

När jag är ointresserad blir jag automatiskt dissig, men ja då blir de som galna efter mig. Men då är det för sent.  
    Hm, har du prövat att vara lite "dissig" till någon som du är intresserad av??
  • Anonym
    Anonym (date efter date) skrev 2013-01-21 23:50:37 följande:
    Hm, har du prövat att vara lite "dissig" till någon som du är intresserad av??
    Nej, eftersom jag inte vet hur man spelar sånt. Du får gärna upplysa mig om hur man gör.

Dissig innebär att jag blir rätt otrevlig i min värld... Tror inte att jag så lätt kan spela det om det inte är genuint. 
    Anonym skrev 2013-01-21 23:55:28 följande:
    Nej, eftersom jag inte vet hur man spelar sånt. Du får gärna upplysa mig om hur man gör.

Dissig innebär att jag blir rätt otrevlig i min värld... Tror inte att jag så lätt kan spela det om det inte är genuint. 
    Spela inte om du inte vill spela ;)
  • Anonym

klyschigt kanske, men jag tror att du bara inte träffat rätt kille. Fortsätt som du gör bara!

• Nothx
    Anonym (date efter date) skrev 2013-01-21 23:40:34 följande:
    absolut alla män är exakt lika och vi tänker lika och det finns inga individer bland oss........................... nu måste jag genast rapportera till dom övriga männen om att vår hemlighet har upptäckts ......
    Nothx skrev 2013-01-22 00:23:19 följande:
    absolut alla män är exakt lika och vi tänker lika och det finns inga individer bland oss........................... nu måste jag genast rapportera till dom övriga männen om att vår hemlighet har upptäckts ......
    Gör så du! ;)
  • Anonym (Härligt)
    Anonym skrev 2013-01-21 23:35:37 följande:

Jag är en singeltjej på 33 år som är ute och dejtar en hel del. Får ganska lätt kontakt med nya killar eftersom jag är en spontan och öppen person, men kanske plockar det bort något av "mystiken" kring mig också. När jag är intresserad så visar jag det nämligen och jag är ganska chosefri som person. Har lätt för att ta för mig osv. 

Det är väl härligt att du lätt får kontakt? Drömmer inte alla tjejer om att ha den personligheten?
  • Anonym (A)
    Anonym skrev 2013-01-22 00:19:17 följande:
    klyschigt kanske, men jag tror att du bara inte träffat rätt kille. Fortsätt som du gör bara!
    Håller med
Svar på tråden Knäppa killar!?