• Anonym (nyfiken mamma)

Hur onanerar ni killar?

Hej alla killar enfundering från en dum tjej.

Hur ofta onanerar ni?
    Drar ni bara i snoppen fram o tillbaka eller gör ni nått annat typ använder massage stavar i stjärten eller grönsaker.

Hur lång tid tar det för er att onanera?

• Svar på tråden Hur onanerar ni killar?
  • Anonym (anonym)
    Thespanker skrev 2013-07-18 11:17:13 följande:
    Jag brukar smeka ollonet...sen runkar jag, ibland för jag upp en analvibrator mot prostatan.

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nu hittar du på din snuskis
  • Anonym (Lite äldre man)

Jag har en kraftig massagemaskin som är gjord för att mjuka upp stela ryggmuskler. Har testat att sitta gränsle över den på en stol, utan att den rör vid varken kuken eller pungen. Galet skönt. Har sprutat som en fontän!

• Thespanker
    Anonym (anonym) skrev 2013-07-18 13:47:15 följande:

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nu hittar du på din snuskis

Javisst... pucko.
  • amor1

Brukar ta lite barnolja och en penisring, inget mer avancerat än så.
    Tar väl ca 25 min beroende på hur länge sen det var sist Tungan ute

• Anonym (:))

Är det vanligt att killar daskar k*ken i bordet då?
    Det gjorde ett ex.
    Han brukade stå bakom en gardin o smygrunka o titta på dem som gick förbi utanför.
    Han provade även att fylla en kulpåse med ljummen havregrynsgröt o så drog han åt snöret ju näramre han *kom*.

Hur gör ni med en lösf*tta?
    Samma som vid runkning eller sätter ni fast den på något?
    Någon som har provat att ge k*ken små elstötar?

• Anonym (Blöjan)

Tar på mej en tjock blöja sen kan man tex. ligga på mage i sängen och köra på, det är skönt

• Peter37

Har en lösfitta som jag har på glidmedel I...sen knullar jag den..galet skönt..brukar uppskattas när man anv den vid lek I cam

• kelgrisen58

Har lite andra busiga saker för mig, varannan. Vecka, tycker den här tråden är härlig, nyfikna tjejer ps 35 sekunder ungefär

• Ermenegildo

Aldrig. Självbefläckelse är omoraliskt och skadligt. Jag tar stärkande promenader istället.

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Robert 832
    Anonym (:)) skrev 2013-07-18 14:52:28 följande:
    Är det vanligt att killar daskar k*ken i bordet då? Det gjorde ett ex. Han brukade stå bakom en gardin o smygrunka o titta på dem som gick förbi utanför. Han provade även att fylla en kulpåse med ljummen havregrynsgröt o så drog han åt snöret ju näramre han *kom*. Hur gör ni med en lösf*tta? Samma som vid runkning eller sätter ni fast den på något? Någon som har provat att ge k*ken små elstötar?    

Jag har prövat elstimulans. Det har sin charm men är inget jag skulle rekommendera en novis som vet väldigt lite om el. Det finns färdiga adaptrar och pads att köpa men de är inte billiga så är man inte väldigt nyfiken finns det andra sätt att onanera.
Svar på tråden Hur onanerar ni killar?