• Anonym (nyfiken mamma)

    Hur onanerar ni killar?

    Hej alla killar enfundering från en dum tjej.

    Hur ofta onanerar ni?
    Drar ni bara i snoppen fram o tillbaka eller gör ni nått annat typ använder massage stavar i stjärten eller grönsaker.

    Hur lång tid tar det för er att onanera?

           

  • Svar på tråden Hur onanerar ni killar?
  • Anonym (Kvinna 30)
    toccata skrev 2013-07-18 00:56:04 följande:
    Lite allmänt för alla? Eller var det om persiennerna? Eftersom ditt inlägg kom efter mitt Drömmer
    Det var nog mer lite allmänt för alla Särskilt till de som beskriver detaljerat. Otroligt hett.
  • Anonym (pantyhose)
    Anonym (Kvinna 30) skrev 2013-07-18 09:53:31 följande:
    Det var nog mer lite allmänt för alla Särskilt till de som beskriver detaljerat. Otroligt hett.



    Är det några speciellt intressanta inlägg,och i så fall vilka,nyfiken
  • Anonym (hihi)

    ja som tjej blir nästan lite kåt av att läsa alla svar :D

  • Anonym (rakadostor)
    Anonym (hihi) skrev 2013-07-18 10:50:53 följande:
    ja som tjej blir nästan lite kåt av att läsa alla svar :D

    Din snuskis ;)
  • Anonym (hihi)
    Anonym (rakadostor) skrev 2013-07-18 10:52:58 följande:

    Din snuskis ;)
    kan inte hjälpa. bara 21 år gammal.. hehe :D
  • Anonym (rakadostor)
    Anonym (hihi) skrev 2013-07-18 10:54:29 följande:
    kan inte hjälpa. bara 21 år gammal.. hehe :D

    vi säger det ;)
  • Anonym (hihi)
    Anonym (rakadostor) skrev 2013-07-18 10:56:13 följande:

    vi säger det ;)
    Det är jag :P. varför skulle ja ljuga om min ålder?
  • Thespanker

    Jag brukar smeka ollonet...sen runkar jag, ibland för jag upp en analvibrator mot prostatan.

  • Anonym (Lite äldre man)

    Jag har testat en produkt som heter Miss Softy. Den är heeeelt underbar. Det är en finurligt konstruerad låtsas-fitta, gjorda av en enkel plastpåse som vikts på ett finurligt sätt. Man fyller den med ljummet vatten och duttar i lite glidmedel i öppningen. Sedan kör man in kuken och hamnar bums i himmelriket. Jag har aldrig fått så kraftiga orgasmer av "ensam-sex" på annat sätt! Har försökt att göra egna liknande påsar och även testat plagiat, men utan samma framgång.

  • steffo007

    Oj.
    Det är lite olika, beror väl på sinnesstämning och vilken tid man har till förfogande.
    Jag brukar ibland bara dra, fram och tillbake, oftast framför datorn men nån upphetsande film som inspiration.
    Ibland i cam med någon tjej som gillar att camma, telefonsex händer också.
    Ibland använder jag misssoftie, men inte när jag vill långrunka, där är det svårt att hålla tillbaka längre stunder, så skön :)
    Glidmedel används rätt så flitigt, sånt silikonbaserat, skönt att massera ollonet väl insmort i glid.

Svar på tråden Hur onanerar ni killar?