Till alla som gnäller över att "invandrare begår mer brott"
Tashie skrev 2013-01-30 16:15:31 följande:
Jag vill inte slänga ut männen från Sverige, såklart, jag säger bara att det är fjantigt att försöka slänga ut alla grupper som är "mer benägna" att begå brott. Istället ska man försöka få kriminella på rätt väg igen. En teori till att invandrare är "mer brottsbenägna" är att som invandrare är det lätt att hamna i utanförskap, och utanförskap föder kriminalitet.
Män föds däremot i ungefär samma utsträckning som kvinnor och de skulle således krävas någon form av statlig politik som förordar tvångsabortering av manliga foster ifall vi inte ska ha män i Sverige.
lennartsdotter skrev 2013-02-06 18:53:07 följande:
Och sedan då? Hur ska vi jobba vidare då? Vilken grupp ska vi svartmåla och göra oss av med då?Fakta har som bekant inga åsikter utan är objektiv och saklig.
lennartsdotter skrev 2013-02-06 18:53:07 följande:
Att kasta ut invandrare löser inte grundproblematiken.Jag menar att det skulle bli en nettovinst för Sverige ifall diverse samhällsbelastande främlingar gavs en enkelbiljett hem,det innebär inte samma sak som att det skulle vara problemfritt utan bara att fördelarna skulle väga tyngre än nackdelarna (vilket inte kan sägas om en politik som skulle tvångsabortera alla manliga foster i Sverige).