Till alla som gnäller över att "invandrare begår mer brott"
En klar majoritet av alla som sitter i fängelse är män, vad tycker ni att vi ska göra åt det?
En klar majoritet av alla som sitter i fängelse är män, vad tycker ni att vi ska göra åt det?
Vad vill du rent konkret göra åt detta menar du? Göra dig av med alla män?
Jag tycker att vi måste se till att rättväsendet börjar införa jämlikhet. Det är inte okej att kvinnor döms mildare än vad män gör.
Att prata i termer som "göra sig av med" tycker jag skapar litet otrevliga associationer, men det var kanske det du ville? Provocera litet grand så där i största allmänhet?
Vad är detta för en jäkla skitfrågeställning?
Sverige har en tillräckligt stor population för att alldeles av egen kraft producera sina "egna" latmaskar, knäppisar, alkisar, knarkare och kriminella. Finns ingen som helst anledning att öka på problematiken genom att importera grupper som har en högre benägenhet att begå brott. Invandrare utmärker sig extremt när det handlar om grova våldsbrott, rån, misshandel och sexualbrott. Så är det bara!
Jag tycker det är oerhört märkligt att vi först upplåter vår dörr för människor som säger sig fly från det ena eller andra, och som sedan lönar vår gästfrihet så inihelvete illa!
Vore intressant att höra TS vidareutveckla sitt genomtänkta och underbyggda resonemang.
vilka exakt vill kasta ut alla invandrare
Lästips i frågan: "Med uppenbar känsla för stil" av Stephan Mendel-Enk