Nikita87 skrev 2013-10-20 10:00:46 följande:
Smultron Söt! - har lite förvärkar som är oregelbundna men inga riktiga värkar än.
natten till torsdagen gick slempoppen och hade starka förvärkar då, torsdagen hade jag också förvärkar sen har det varit ganska lugnt magen är mest öm. Känns lite segt nu då jag gått 12 dagar över tiden.
Men på tisdag kl 8.00 har vi tid för igångsättning :), hade hoppats på att det sätter igång av sig själv men känns inte riktigt som det kommer bli så. Har ju dock 2 dagar kvar till dess :)
Det känns ändå skönt att veta att på tisdag är det verkligen dags! :) Äntligen ska vi få träffa vår bäbis! :)
Du är beräknad då också såg jag! Spännande! hoppas du slipper gå över tiden :)
Ja visst är det retligt! Man känner att kroppen gör sig redo, och ändå drar det inte i gång på allvar. Oj vilken rackare du har där inne som inte vill ut riktigt! Men som sagt man vet aldrig, det kan ju smälla till när som och så är det dags
Förstår om du tycker att det skönaste vore att det kom igång av sig självt nu!!!
Men gudars vilken lycka, du vet ju att på tisdag är gränsen nådd om det inte händer något innan dess, då är det oundvikligen bebisdags, oavsett!
Jag räknar iskallt med att gå över tiden jag med, i alla fall någon vecka skulle jag tro. (Bara för det blir det väl två veckor över och ja kommer att bli igångsatt någon gång i november
haha)
Hoppas såklart trots min magkänsla om övertid på att den 22:a är det magiska datumet även för oss!