sofffi skrev 2013-09-28 19:57:36 följande:
känns som att ungen ska hoppa ut när som helst , vinter bonade på balkongen idag och tog bort alla blomlådor och bord och stolar osv, kunde inte gå efteråt! och när jag väl höll på högg det till och kändes som jag öppnade mig hela tiden , vet inte om det är foglossningen bara men gör ont hela tiden långt ner när jag går.
kommer inte klara av att gå över tiden, men bara 16 dagar kvar idag till bf! men undra om det är bebisen som trcyker mycket ner?
förvärkar kommer nästan varje dag för mig,måste lägga mig ner och andas och det gör jätte ont!
har bil- fördbud nu för i förrgår fick jag förvärkar när jag körde så var tvungen att veja in på en busshållplats
-farligt känns de som :)
så nu är de ända ja kan göra att vara hemma..å vänta..
Haha, jobbigt men härligt på samma gång att det gör sig påmint att det snart är dags! Det är säkert bebis som trycker på neråt, det kan ju hugga och sticka och ila en del när det fixerar sig har jag läst!
Och ja, överansträngning gör knappast foglossning och andra ondheter bättre... själv har jag städat och putsat fönster hela eftermiddagen, man hoppas ju på att nått ska hända lite tidigare...hehe. Men jag lär vänta en stund till för jag har med dags dato exakt 24 dagar kvar till BF.
Hua ja bäst att ta det lugnt och inte köra med så onda förvärkar! Jag har haft ett par riktiga otäckingar som har hållit i sig längre stunder ett par gånger, då har jag vaknat på natten av det. Än så länge inga under dagtid...