• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • vampyria2
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 19:42:03 följande:
    Vampyria: funkar absolut men det är städmusik, inte party;)
    Näää funkar alltid
    Var och såg dem för ett år sedan och är helt såld sen dess, lyssnar alltid på dem  
  • Beaker
    M C skrev 2013-01-18 19:28:17 följande:

Vilken sprit som helst funkar faktiskt. Bara det är choklad.
    Jag har druckit med whisky, rom, konjagare, blanksprit och om jag inte minns fel en likör.
    GÖTT.  
    Nja, jag föredrar mörk rom. Ljus går i nödfall.
    Konjak avskyr jag.
  • Beaker
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 19:38:59 följande:
    Jag har spytt skumpa, hällt ut skumpa, haft sex efter skumpa, myst ( inte knullat, kramats, bäst att vara tydlig) med skumpa. Att dricka skumpa brukar innebära ett minne för mig...
    Lite som moi alltså. Skål
  • fortsätt paddla

Och det behövs definitivt mera skumpa i mitt liv just nu...* hoppfullt konstaterande, inte beklagande*

• Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 19:56:07 följande:
    Och det behövs definitivt mera skumpa i mitt liv just nu...* hoppfullt konstaterande, inte beklagande*
    Du kan få lite av mig
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • vampyria2

Oj skulle jag dricka skumpa så skulle jag somna, en nackdel med att ha gjort en GBP jag klarar inte av sånt längre, sätter sig på huvudet direkt....får hålla mig till FOLKÖL :-O

• fortsätt paddla

Söta rara Angie, tar gärna ett glas:) * håller fram* kanske någon annan också? * kollar runt*

• Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 20:05:31 följande:
    Söta rara Angie, tar gärna ett glas:) * håller fram* kanske någon annan också? * kollar runt*
    Men Paddeln! Det är ju du och jag som ska bli packade och snacka skit om FL nu!*ego*
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • LadyTeague
    vampyria2 skrev 2013-01-18 20:01:24 följande:
    Oj skulle jag dricka skumpa så skulle jag somna, en nackdel med att ha gjort en GBP jag klarar inte av sånt längre, sätter sig på huvudet direkt....får hålla mig till FOLKÖL :-O
    Jag sitter här med mitt sexpack 3,5or och ser glad ut. Men jag är så lättpåverkad så det funkar bra!
    Nothing shows maturity like a good public fight on the internet. Oh look, they turned on the caps lock. This shit is serious now
Svar på tråden "Nu är jag full..."