• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • Petite Chérie
    M C skrev 2013-01-18 19:37:15 följande:

Mysigt! 
    Ungefär som min, fast vi hade två barn, åt oxfilé och brände egna raketer varav en som drog in i grannens bil. Skål 
    Oopsie :O Vad hände då?:P Blev grannen arg?:P Vi sket i raketer. Jag har ju fobi för dom:S Men sa till sambon att han gärna fick göra det om han ville.
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • vampyria2

Ojoj såg att ni delar musik ni lyssnar på, gissar att ni inte gillar det jag lyssnar på men delar en ändå

• fortsätt paddla

Jag har spytt skumpa, hällt ut skumpa, haft sex efter skumpa, myst ( inte knullat, kramats, bäst att vara tydlig) med skumpa. Att dricka skumpa brukar innebära ett minne för mig...

• Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 19:38:59 följande:
    Jag har spytt skumpa, hällt ut skumpa, haft sex efter skumpa, myst ( inte knullat, kramats, bäst att vara tydlig) med skumpa. Att dricka skumpa brukar innebära ett minne för mig...
    Haha ojdå. Jag blev jättefull på nyår. Hela rummet snurrade:P Men jag hade skitbra sex kommer jag ihågOskyldig
  • Wimsey

Vin, öl, cider, whiskey, konjak, mjölkchoklad ... men ikväll dricker jag faktiskt vin

fortsätt paddla skrev 2013-01-18 19:18:59 följande:
    Dricker alla kvinnor vin? Känner mig sååå udda.

gammal detektiv i ny förpackning
  • fortsätt paddla

Vampyria: funkar absolut men det är städmusik, inte party;)

• M C
    AngieT skrev 2013-01-18 19:38:30 följande:
    Oopsie :O Vad hände då?:P Blev grannen arg?:P Vi sket i raketer. Jag har ju fobi för dom:S Men sa till sambon att han gärna fick göra det om han ville.

Inget. Den small i snön. Inget märke på bilen såvitt vi kunde se. Snö överallt och när vi tittade ut dagen efter var den borta.
    Nej, ingen arg. Vi hade sett till att rensa gatan, den är som en tunnel, med all snö, för raketerna så vi såg till att alla grannar parkerade undan på gårdarna. Men den här grannen ligger längst bort och är väldigt... för sig själv.

Men nästa år är det jag som sköter smällandet, det här var första gången jag lät gubben göra det.   
    Undo these cuffs and I'll show you
  • M C
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 19:38:59 följande:

*inte alls avis*

Rynkar på näsan
  • M C
    Wimsey skrev 2013-01-18 19:41:57 följande:
    Vin, öl, cider, whiskey, konjak, mjölkchoklad ... men ikväll dricker jag faktiskt vin

Du är en kvinna med god smak. *vet*
  • Petite Chérie
    M C skrev 2013-01-18 19:43:10 följande:

Inget. Den small i snön. Inget märke på bilen såvitt vi kunde se. Snö överallt och när vi tittade ut dagen efter var den borta.
    Nej, ingen arg. Vi hade sett till att rensa gatan, den är som en tunnel, med all snö, för raketerna så vi såg till att alla grannar parkerade undan på gårdarna. Men den här grannen ligger längst bort och är väldigt... för sig själv.

Men nästa år är det jag som sköter smällandet, det här var första gången jag lät gubben göra det.   
    Haha okej=) Du litar inte på honom alltså?
Svar på tråden "Nu är jag full..."