• miiiiichelle

Fler på utredning ?

Det är fan helt sinnessjukt!!!! Stäm henne!!! Är nog en sak de sysslar med för vår sa också att det är nästan helt säkert att det inte är något med oss. Men man kan ju fan inte veta utan svar! Och hon kan verkligen inte säga ett svar när hon inte ens har fått provsvaren!!!! Ring chefen!!!!

• miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-05-21 12:20:01 följande:
    Helt sjukt! Har förflyttat oss till annan klinik.. Får dock vänta 4 veckor och får ta semester för varje besök då vi har 10 mil dit(jag jobbar natt, sambo ligger borta) men vad gör man inte. Bett om våra journaler osv från gamla kliniken.. Så extremt besvikna..:( nya kliniken tyckte de va konstigt vi inte fick göra fler prover. Men dom lova att hjälpa oss.. Så känn peppen! Än är det nog inte kört.. Men tungt är det..:(

Förstår det! Men bra att ni byter! Förhoppningsvis har de något i skallen där då :)
  • miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-05-21 13:04:04 följande:
    Har två vänner som gått/går där! Och dom säger hon är bra. Därför vi väljer att göra så här..:)

Ja men dåså :) lycka till nu då :)
  • miiiiichelle

Nu är jag med i klubben! Sitter på jobbet och vill bara gå hem! Att det var illa hade jag förstått men såhär illa??????? Han har inga alls!!!! Mitt liv är totalt upp och ner!!!!! Jag orkar inte mer nu. Nu inser man att man verkligen inte förstår tills man är där själv!!!

Nya prover ska tas hittar dom minsta lilla blir det ivf antagligen. Annars är vi föralltid barnlösa !!!!

• miiiiichelle

Ja det är hemskt! Tror inte det kommer hitta något heller. Känner det på mig. Som tur är, (vi har pratat om det onnan)är min sambo villig med donator. Kändes som om man kommer känna att "det är inte hans" men samtidigt kommer det vara hans, men tanke på att han kommer fostra och vara pappa ändå. Aa svårt att förklara men.. Jag vill ju ändå ha VÅRT barn! Det är så blandade känslor! Adoption däremot kommer jag aldrig kunna acceptera. Varför vet jag inte men då känns det som om det verkligen inte är vårt. Krånglig text. Men på ett eller annat sätt ska vi få vårt barn så är det bara! Annars blir det 1000 hundar :p han trodde också jag skulle lämna honom stackarn!

• miiiiichelle

Håller tummar för er också såklart!

Någon som vet hur länge man får vänta på donation om det blir så ?

• miiiiichelle
    Anonym (vart där) skrev 2013-05-22 12:34:57 följande:
    Ni kan inet tänka er donerade spermier?

Hur gick det för er förresten ?
  • miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-05-28 02:35:34 följande:
    Det gör dom garanterat!!:)

Man kan ju alltid hoppas :) har ni fått tag på de nya stället? :)
  • miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-05-28 15:23:44 följande:
    Vi ska dit den 24/6 så får vi se vad som händer!:) men gissar då det behövs fler prover på sambo så påbörjas väk IVF tidigast till hösten..

Lycka till! Och håll mig uppdaterad :)
Svar på tråden Fler på utredning ?