-
Jag väntar fortfarande på att få en tid för spolning... Har väntat i snart 7 veckor.miiiiichelle skrev 2013-05-02 21:34:47 följande:Sägs inte så mycket här längre, hur går det för er? Själv väntar vi fortfarande på svar från sperma provet. Snart gått två månader och sambon ringde förra veckan, då sa de att det kan ta två - tre månader. Känns ju helt sinnes sjukt!!
-
Kombinera zink (minst 15 mg!) med folsyra.miiiiichelle skrev 2013-05-07 20:49:49 följande:Någon som vet hur man kan "förbättra" spermierna ? Har en misstanke om att deg kan vara där problemet är. När proverna inte visade något på mig.
-
Mensen kom igår och jag ringde därför kvinnokliniken idag. Det blir ingen spolning den här cykeln heller! Det fanns en tid 29/5, men då är jag på dag 18 i cykeln och det går därför inte. Sköterskan som ringde noterade i alla fall att jag har väntat länge.
-
Jag förstår inte... Jag har idag väntat i 8 veckor och måste vänta i minst 4 till. Skall man behöva bli förbannad och vara aggressiv när man pratar med dem för att de skall få tummen ur och ge en en tid?miiiiichelle skrev 2013-05-13 18:51:31 följande:
De är kassa! Ska ju ha "akut" tider till sådant!! -
Jag finner inga ord... Jag blir både arg och ledsen för Er skull.ooemilyoo skrev 2013-05-20 14:00:22 följande:Hur kunde hon säga till mig att allt va bra när hon inte hade svaren svart på vitt??!!!??? Hur faaaaan kunde hon!!
-
Ni som har undersökt livmoder och äggledare (spolning), hur länge fick Ni vänta? Jag har väntat i 12 veckor nu och börjar tröttna...
-
Spolningen är i princip det enda vi har kvar i vår utredning. De sade att det kunde dröja upp till 3 cykler innan jag får en tid och nu har det gått 3 cykler!miiiiichelle skrev 2013-06-09 21:07:32 följande:
Jag har tyvärr aldrig gjort någon. -
Jag har ringt hundra gånger idag (mensen tog slut igår), men det går inte att komma fram... Jag fortsätter att försöka och när jag väl kommer fram tänker jag KRÄVA en tid. Jag skiter i hur de får fram en tid. Jag SKALL ha en!miiiiichelle skrev 2013-06-10 08:30:49 följande:Ring och ring. Det är det ända som hjälper! Fick själv göra det för provsvar.
-
Det blir ingen spolning den här cykeln heller p.g.a. att det inte finns några lediga tider. Jag måste med andra ord vänta fyra veckor till! Jag förklarade att jag precis har haft min tredje mens och att jag första gången jag ringde fick höra att det kunde dröja till tredje mensen innan jag får en tid, men det hjälpte inte. De sade att det är ett begränsat antal läkare som genomför den här undersökningen och att det därmed är dåligt med tider. De skulle dock försöka ordna en tid åt mig i juli, men det tror jag inte ett skit på!
-
Jag grät i telefonen i ren frustration!miiiiichelle skrev 2013-06-12 11:40:50 följande:
Usch för svensk sjukvård! Vet inte riktigt vad jag ska säga än att det är för jävligt!!!