Fler på utredning ?
Har fort inte fått mens.. Hade mina bruna flyt förra veckan men den kom aldrig! Jag blir så trött..:(
Har fort inte fått mens.. Hade mina bruna flyt förra veckan men den kom aldrig! Jag blir så trött..:(
Den kom i onsdags, givevis samma dag som jag skulle på spa!! Haha men idag lämnas blod å vi är ett steg närmre!!:))
Musten sögs ur mig totalt.. Jag har tappat glöden.. Nu när jag vet att det är jag som är felet så känns allt så, ja jag vet inte.. Jag tappade glöden å orkar inte ens ringa å boka nytt besök för att få mina prov svar.. Önskar glöden kom tillbaka strax..
Jag har ägg men dom vägrar mogna, så pergotime kur är nog nästa steg. Men allt ör svårt att få ihop. Mannen ligger ute söndag till fredag kväll varje vecka då det är hög säsong, men vet han måste lämna spermie prov vilket inte blir det lättaste pg av arbets tiderna..:/ jag jobbar ständig natt med numera extremt klöddiga chefer.. Just nu är det mesta bara pestigt..
Han började med dessa arbetstiderna i feb, innan jobbade han 4 va hemma 3 osv... Vi får lösa det på bästa sätt! Ta semester och ligga.. Snygg sem ansökan!:/ haha
Nu väntar jag mens så jag kan åka in på koll igen.. Så får vi se vad hon säger..:)
Ultraljud nr 2 samt samtal ang spermaprover nästa torsdag. Å mina provsvar från hormon proverna. Ska bli intressant...
Ett ultraljud till ska göras, å sen börjar vi på pergotime:) hade en äggblåsa på 10mm när jag va där i torsdags men inte riktigt mogen än..
Någon som vet hur det ser ut för spermie prov!? Min sambo skulle lämnat i morgon men fick igår hem honom efter en vecka på sjukhuset efter en blindtarms op samt gigantisk inflammation på tjock tarmen. Så han äter antibiotika och smärtstillande och ska göra i en vecka till. Någon sa till mig att pg av medecinerna och op i buk måste han vänta i ytterligare 3 månader..:/ stämmer detta? Någon som vet?
Vi gick direkt till en privat klinik och vi fick beskedet att vi skulle få hjälp på första besöket. Ska in på ultraljud när denna mensen behagar att komma å sen börjar vi med pergotime så får vi se hur de slutar, förhoppningsvis på ett plus men verkar som om även det är svårt..:(
Jag ska in för ultraljud på måndag samt tester, och om 2 veckor+ börjar vi vår första pergotime kur.. Ska bli intressant:)