• miiiiichelle

Fler på utredning ?

ooemilyoo skrev 2013-01-24 16:14:24 följande:
    Å det funkade inte?:(

Nej, men försökte ju inte länge precis heller ;) men tycker innerst inne att det är konstigt att man ska behöva syssla med sådant för att lyckas. Men det är ju många som lyckats. Rädd att göra saken värre bara. Man vet ju inte, kan ju lila gärna göra mer skada än nytta.
  • miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-01-25 15:21:27 följande:
    Ja det har du rätt i...

Idag är en jobbig dag, det är en ledsen dag.. En dag som gör ont i varenda muskel, en dag då jag bara vill ge upp..

Något speciellt som hänt ? :(
  • miiiiichelle

Vi har nog alla sådana dagar kan jag tänka mig. Har själv suttit nu och varit jätte irriterad. Varför får inte vi några ???? Alla i min omkrets blir gravida. Dom som inte ens varit tillsammans längre än vi försökt. Min bästa vän nu på andra försöket (om man ens kan kalla det försök). Och jag är glad för hennes skull men jag orkar nästan inte träffa henne just nu, undviker henne nästan. Och blir ännu mer sur på mig själv för att jag tänker så !?! Känns helt hopplöst. Och så himla lång tid tills läkarbesöket. Men men.... Vi känner väl ungefär likadant här... Behövde skriva av mig lite kände jag... Ni får inte ge upp tjejer ni ska allt få eran bulle också :):)

• miiiiichelle

Ja kanske det.. Om inte annat så kommer våra framtida barn kanske vara lite "extra speciella" just för att man haft så svårt. Eller jag vet inte :p. Jodå nu håller vi tummarna på icke mens om två veckor :)

• miiiiichelle
    SarahMB skrev 2013-01-17 14:44:41 följande:
    Jag vet inte, jag har aldrig gjort det. Ska själv sätta igång med min första kur med Pergotime nu, och efter den ifall den inte tar ska jag göra en undersökning för att se ifall jag behöver spola.

Håller tummarna för oss båda ;)

Hur går det för dig SarahMB ?
  • miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-01-28 10:40:15 följande:
    Nu sitter jag i väntrummet på linnea kliniken i växjö och hoppas att allt kommer se bra ut! Min största rädsla nu är att något är fel... Håll tummarna.

Håller för fullt :)
  • miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-01-28 12:47:22 följande:
    Vi kommer få hjälp! Vilken underbar person jag fick träffa! Vår resa startar om 14dagar!!!

Härligt ! Men vadå, är det inte säkert att man får hjälp ? =\
  • miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-01-28 23:22:14 följande:
    Men ni har försökt så länge att det inte ska vara några problem!

Ja det hoppas jag :p men annars hade vi nig inte ens fått en tid :)
  • miiiiichelle
    Thotis90 skrev 2013-01-29 07:27:30 följande:
    Det är bara sjukt! Här behöver man bara vara folkbokförda i samma hushåll, vare sig det har varit i en dag eller i år. 

Otroligt konstigt alltihop. Jag är samma människa om jag flyttar. Men då får man inte samma vård ?
Svar på tråden Fler på utredning ?