• ooemilyoo

Fler på utredning ?

Vi har hållt på nu, 13 försök är vi uppe i. Antagligen två missfall inböandat i detta då mens varit sen, men slutat med extrema smärtor samt feber.. Har ringt å försökt få hjälp, men måste uppenbarligen hållt på i två TVÅÅÅÅ ÅÅÅR!!! Jag dör! Det gör ont i hela min kropp, aldrig har vi velat något så här mycke som detta.. Men min kropp vill inte. Jag blir så frustrerad ledsen sorgsen och börjar hata alltsammans! Mitt humör går bara neråt för varje månad, ibörjan va allt kul nytt spännande och förväntande.. Nu är jag bara avstängd.. Å väntar ut mensen då jag innerst inne vet att det inte tar sig.. Tankarna snurrar hela tiden, vad har jag gjort för fel... Varför blir precis ALLA runt mig gravida!? Även dom som inte planerat utan varit i byte stav till piller! Tankarna på detta får tårarna att falla, allt är just nu bara jävligt tråkigt.. Vill inget annat än stänga dörren å låsa om mig..

Vad har jag/vi gjort för fel!?!?

• ooemilyoo

Enligt ljungby kommun/gyn är det två år som gäller fast att jag har/haft pcos. Sista kontroll i kristianstaf visade på en normal och en förstorad äggstock men blev frisk förklarad. Jag vet att hade jah bott kvar o kstad hade jag varit geavid nu då min gyn där va helt underbar.. Privata sektorn hade jag inte ens tänkt på.. Men ska genast börja kolla runt å se om jag hittar någon.

• ooemilyoo

Ringde linnea kliniken i växjö, ska dit på tisdag. Dock har dom regel att man ska ha varit bokförda på samma adress i två år innan dom hjälper en!...:-/ vi har dock bott ihop i 1,5 år nu, vi har hus bil hund fasta jobb och en stabil tillvaro.. Men ska i alla fall in och se om mina stockar mår som dom ska.. Sen får vi väl se vad dom säger.. Lite nervös är jag faktiskt för att den ena fortfarande inte ska ha repat sig..:/

• ooemilyoo

Gör det ont att spola?:/ ja jag hoppas också på detta.. Å att dom kan se lite mellan fingrarna..

• ooemilyoo

Okey, ja men det är väl som det är med allt, olika från person till person. Men är som sagt glad jag bara får komma in å någon checkar läget.. Kanske man blir lugnare av om det nu är de som stör..:/

• ooemilyoo

Ähh kör på, men varna dom;) hade nog jag gjort! Å be henne/han kolla om dom ser om det är äl på g;)

• ooemilyoo

Blev inget besök för mig idag då jag igår eftermiddags vaknade med 40gtders feber täppt näsa svullen hals hosta och ont i öronen samt hela kroppen. Men fått ny tid, ska dit på måndag klockan 11..

• ooemilyoo

Ja, dock precis efter runt äggloss så jaaa, ni förstår.. Haha tack, jag försöker:)

• ooemilyoo

Men tänkte jag skulle förvarna henne.. Kan ju inte precis varit första gången..:/

• ooemilyoo

Förresten.. Är det någon av er som testat bidrottninggele berocca å allt annat som snurrar?

Svar på tråden Fler på utredning ?