• Bebiz07

Fler på utredning ?

Jag väntar på utrednign nu då jag var hos läkare i fredags pågrund av molvärk smärtor hur länge som helst, dem kollade mig och blev stumma själva och frågade om jag varit gravid då sa jag en gång 2006 och då gjorde jag en abort och efter de har jag försökt och haft oskyddat samlag m.m men aldrig blivit med barn och jag och min nyvarande pojkvän försöker och jag vill så hoppas vi får tid hos läkaren snart för jag blir psykiskt sjuk snart alltså, blir så arg och ledsen för vi som verkligne vill har omöjligt och bli de medans andra blir de hur som .

• Bebiz07
    miiiiichelle skrev 2013-02-09 23:25:21 följande:
    Gud vad skönt thotis90 :):)
    Bebiz07; vad sjutton sa dom inte varför dom blev chockade ? Och varför du ska börja på utredning ? Jag ni försökt länge annars ?

Jag har ingen aning varför dem inte sa något :S jag blev stum själv och mådde dåligt för att jag va orolig pågrund av deras beteende och bara att vara på sjukan fick mig att gråta för jag tänkte tillbaka på tiden jag va gravid. Jag och min dåvarande pojkvän försökte senare efter aborten i mer än 1år och inget hände :S och sen nu har jag och min pojkvän försökt i mer än 1år oxå men inte hänt något även att vi prickar på ägglosning och allt. så jag hoppas på  utredning snart
  • Bebiz07
    miiiiichelle skrev 2013-02-10 21:55:03 följande:

Det är inte okej! Ring och säg att du vill veta vad dom såg! Ja hoppas ni får börja snart!

jag ska vänta tills dem kontaktar mig och så ska jag även fråga om det .. varje dag går jag runt med smärta/mensvärks/molvärk :( så otroligt jobbet och dåligt mår jag av det.
    Tack.. Hur går det för dig ?   
Svar på tråden Fler på utredning ?