• Anonym

Får inte rida min pojkvän

Okej jag orkar inte hålla mig för problemet med mitt sexliv, har en pojkvän som inte vill låta mig rida av honom eller någon annan ställning överhuvudtaget där jag ligger/böjer mig över honom. Jag har frågat varför och han svarar med att under sexakten är det han som styr och dominerar?? Förstår ingenting..han kan inte tänka sig variera lite.  Börjar tappa sexlusten och känner mig helt värdelös. Någon man som kan tänka i hans banor? 

Tacksam för svar.  

• Svar på tråden Får inte rida min pojkvän
  • Anonym

Låter som han är dominant. Därav är sannolikheten att han förlorar ståndet om du är över honom och dominerar.

• Anonym
    Anonym (Domino) skrev 2013-01-12 21:57:04 följande:
    Det kan vara så enkelt att han tappar lusten och därmed ståndet om han ligger underst.
    Kan tänka mig..han har sagt att han känner sig underlägsen och tycker det är jobbigt. Varför skulle det vara jobbigt? :/
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 22:00:53 följande:
    Låter som han är dominant. Därav är sannolikheten att han förlorar ståndet om du är över honom och dominerar.
    Ja det är han. Jag har inte heller så jätte skönt när jag bara ligger underst och han kör på. Jag kommer bara när jag rider, men han verkar bry sig mer om sig själv. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 22:01:16 följande:
    Kan tänka mig..han har sagt att han känner sig underlägsen och tycker det är jobbigt. Varför skulle det vara jobbigt? :/
    För att han är dominant.

Det är lika jobbigt för honom att tvingas vara över som det är för dig att alltid tvingas vara under. Jag är underlägsen och tycker att ställningar där jag dominerar (ridning tex) är jobbiga, känner mig väldigt obekväm.

Men det finns ju flera hundra ställningar. Kolla upp vad annars ni kan hitta på för att variera och är av kanske även hitta något där du är lite mer dominant utan  att han känner det så
  • Anonym

Aha, intressant perspektiv på det här med dominans. (ursäkta TS att jag gör en analys av ditt problem).

Men de dominanta männen här på FL är alltid så högöstade och ser sig själva som sexgudar... De är visst inte alltid så tuffa om de inte får just dominera... Fy fan vad surt, min erfarenhet från de flesta brudar är att de verkligen gillar att rida och därmed själva kunna styra klitorisstimulansen under samlaget...

• Anonym

Att köra andra positioner var det jag menade med att variera.  Han vill helt enkelt bara köra skeden, missionären och doggy. Tack för länken men det kommer ändå inte funka, har verkligen tipsat för fler sexställningar men han blir sur av någon anledning. 

Lian Kesko skrev 2013-01-12 22:04:14 följande:
    Det bara är så ibland.

Finns det inga andra ställningar då?

Titta här, finns en hel del positioner som är intressanta.
    www.sexinfo101.com/sp_index.shtml

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 22:15:29 följande:
    Att köra andra positioner var det jag menade med att variera.  Han vill helt enkelt bara köra skeden, missionären och doggy. Tack för länken men det kommer ändå inte funka, har verkligen tipsat för fler sexställningar men han blir sur av någon anledning. 

Men då handlar det ju inte bara om att han är dominant. Utan då har han ju även andra problem. 
    Säg till ordentligt!

Vill han knulla ja då får han fan göra det på fler än 3 sätt. 
  • Anonym

Okej då får jag sexvägra så kanske han förstår. Det ligger mer än att han vill dominera, men kan inte riktigt förstå vad..jag har naturligtvis frågat honom flera gånger men får samma svar. 

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 22:33:58 följande:
    Okej då får jag sexvägra så kanske han förstår. Det ligger mer än att han vill dominera, men kan inte riktigt förstå vad..jag har naturligtvis frågat honom flera gånger men får samma svar. 
    Han kanske är osäker i andra ställningar?

Han kanske aldrig gjort andra ställningar innan.. och då kan det ju vara jobbig att testa nya, speciellt om det är så att han vill styra och ställa.
    Är ju lite som att vara oskuld =) 
  • Anonym
    Dominant skrev 2013-01-12 22:36:01 följande:
    Att hämnas kommer inte leda till något gott. Han tycker inte om det, precis som vissa kvinnor inte tycker om ass 2 mouth eller att bli örfilade. Det är beklagligt men något man får acceptera.
    Det här skulle jag inte kalla för att hämnas. Jag antar att båda vill ha lika mycket sex, men tar inte han hänsyn till mina behov eller förståelse så finns det tyvärr inte så mycket att göra än att sexvägra några dagar. Visst vill han köra endast 3 sexställningar för det är hans favoriter så funkar det, men när jag ligger där underst i en timme utan orgasmer eller kunna stimulera mig själv...så börjar jag undra om inte problemet ligger hos honom och inte hos mig. 
    Anonym skrev 2013-01-12 22:36:19 följande:
    Han kanske är osäker i andra ställningar?

Han kanske aldrig gjort andra ställningar innan.. och då kan det ju vara jobbig att testa nya, speciellt om det är så att han vill styra och ställa.
    Är ju lite som att vara oskuld =) 
    Han är några år yngre än mig och hur erfaren han är vet jag inte riktigt men det fick mig tänka på att han kan vara lite osäker vid andra ställningar..fast när han är överst så verkar han kunna sin grej om man säger så. Lite svårt att veta vad han vill/tänker när han inte vill kommunicera väl. :)

• Anonym
    Chealsa skrev 2013-01-12 22:55:21 följande:
    Men hur tänker han??
    Det undrar jag också. Obestämd
  • Anonym
    YummyMami skrev 2013-01-12 23:05:56 följande:
    Jag undrar hur du tänker som fortsätter med farsen. 

Det har ju inte alltid varit så med vårt sexliv, hans tänkande och hur han ser på dominans har fått mig oförståelig.  Som de flesta skulle många självklart sexvägra direkt, men jag tog min tid och försökte komma på möjligheter att förbättra sexlivet. Tyvärr så kände jag bara just idag att det är mer problem än att han vill dominera. 

• Anonym

Jag skulle nog sexvägra några dagar, och när han blir sur så säger du att du inte har nån lust helt enkelt. Några dagar till så kommer han undra varför du inte har lust, och då säger du att ert sex inte ger dig någonting så du har hellre sex med dig själv. Då kanske han är villig att försöka lösa problemet ;)

Svar på tråden Får inte rida min pojkvän