• Anonym

Får inte rida min pojkvän

Okej jag orkar inte hålla mig för problemet med mitt sexliv, har en pojkvän som inte vill låta mig rida av honom eller någon annan ställning överhuvudtaget där jag ligger/böjer mig över honom. Jag har frågat varför och han svarar med att under sexakten är det han som styr och dominerar?? Förstår ingenting..han kan inte tänka sig variera lite.  Börjar tappa sexlusten och känner mig helt värdelös. Någon man som kan tänka i hans banor? 

Tacksam för svar.  

• Svar på tråden Får inte rida min pojkvän
  • Anonym (Domino)

Det kan vara så enkelt att han tappar lusten och därmed ståndet om han ligger underst.

• Anonym

Låter som han är dominant. Därav är sannolikheten att han förlorar ståndet om du är över honom och dominerar.

• Anonym
    Anonym (Domino) skrev 2013-01-12 21:57:04 följande:
    Det kan vara så enkelt att han tappar lusten och därmed ståndet om han ligger underst.
    Kan tänka mig..han har sagt att han känner sig underlägsen och tycker det är jobbigt. Varför skulle det vara jobbigt? :/
  • Anonym (Domino)
    Anonym skrev 2013-01-12 22:01:16 följande:
    Kan tänka mig..han har sagt att han känner sig underlägsen och tycker det är jobbigt. Varför skulle det vara jobbigt? :/

Han underst - han inte kåt - slak kuk

Vilken del är luddig?  
  • Lian Kesko
    Det bara är så ibland.

Finns det inga andra ställningar då?

Titta här, finns en hel del positioner som är intressanta.
    www.sexinfo101.com/sp_index.shtml

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 22:00:53 följande:
    Låter som han är dominant. Därav är sannolikheten att han förlorar ståndet om du är över honom och dominerar.
    Ja det är han. Jag har inte heller så jätte skönt när jag bara ligger underst och han kör på. Jag kommer bara när jag rider, men han verkar bry sig mer om sig själv. 
  • Anonym
    För att han är dominant.

Det är lika jobbigt för honom att tvingas vara över som det är för dig att alltid tvingas vara under. Jag är underlägsen och tycker att ställningar där jag dominerar (ridning tex) är jobbiga, känner mig väldigt obekväm.

Men det finns ju flera hundra ställningar. Kolla upp vad annars ni kan hitta på för att variera och är av kanske även hitta något där du är lite mer dominant utan  att han känner det så
  • comp

Hmm om du har på dig ögonbindel och handbojor då?

• Anonym

Aha, intressant perspektiv på det här med dominans. (ursäkta TS att jag gör en analys av ditt problem).

Men de dominanta männen här på FL är alltid så högöstade och ser sig själva som sexgudar... De är visst inte alltid så tuffa om de inte får just dominera... Fy fan vad surt, min erfarenhet från de flesta brudar är att de verkligen gillar att rida och därmed själva kunna styra klitorisstimulansen under samlaget...

Svar på tråden Får inte rida min pojkvän