• Anonym

Får inte rida min pojkvän

Okej jag orkar inte hålla mig för problemet med mitt sexliv, har en pojkvän som inte vill låta mig rida av honom eller någon annan ställning överhuvudtaget där jag ligger/böjer mig över honom. Jag har frågat varför och han svarar med att under sexakten är det han som styr och dominerar?? Förstår ingenting..han kan inte tänka sig variera lite.  Börjar tappa sexlusten och känner mig helt värdelös. Någon man som kan tänka i hans banor? 

Tacksam för svar.  

• Svar på tråden Får inte rida min pojkvän
  • Zoja
    Anonym skrev 2013-01-12 22:01:16 följande:
    Kan tänka mig..han har sagt att han känner sig underlägsen och tycker det är jobbigt. Varför skulle det vara jobbigt? :/
    Har ni överhuvudtaget pratat om dominans och underlägsenhet? Kan du vara underlägsen? Kan han styra dig medan du är överst och på så sätt få mer dominans? Är du också dominant eller varför tappar du lusten?

Vissa tänder otroligt mycket på att dominera, likasom att vissa tänder på smärta, bondage, vaniljsex etc. Har han något annat han vill prova, eller har du? 
  • Anonym

Att köra andra positioner var det jag menade med att variera.  Han vill helt enkelt bara köra skeden, missionären och doggy. Tack för länken men det kommer ändå inte funka, har verkligen tipsat för fler sexställningar men han blir sur av någon anledning. 

Lian Kesko skrev 2013-01-12 22:04:14 följande:
    Det bara är så ibland.

Finns det inga andra ställningar då?

Titta här, finns en hel del positioner som är intressanta.
    www.sexinfo101.com/sp_index.shtml

• Lian Kesko
    Anonym skrev 2013-01-12 22:15:29 följande:
    Att köra andra positioner var det jag menade med att variera.  Han vill helt enkelt bara köra skeden, missionären och doggy. Tack för länken men det kommer ändå inte funka, har verkligen tipsat för fler sexställningar men han blir sur av någon anledning. 

Säg åt han på skarpen då, antingen knullar vi som vi båda vill eller så knullar vi inte alls.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 22:15:29 följande:

Men då handlar det ju inte bara om att han är dominant. Utan då har han ju även andra problem. 
    Säg till ordentligt!

Vill han knulla ja då får han fan göra det på fler än 3 sätt. 
  • Lian Kesko
    YummyMami skrev 2013-01-12 22:21:05 följande:
    Och knip ihop bena tills han fattar!
  • Dominant
    Anonym skrev 2013-01-12 22:07:08 följande:
    Men de dominanta männen här på FL är alltid så högöstade och ser sig själva som sexgudar...
    Ah, alla dominanta på FL är likadana förstår jag.

För den absoluta majoriteten av kvinnor så skulle de få ut mycket lite eller ingenting om de var med mig sexuellt. Jag bryr mig inte om vad de tycker om, utan tar det jag vill ha utan hänsyn till deras njutning, vilket det fordras en särskild form av kvinna för att uppskatta. Så jag ser mig knappast som något bra för vanliga kvinnor i sängen, snarare motsatsen.
  • Anonym

Okej då får jag sexvägra så kanske han förstår. Det ligger mer än att han vill dominera, men kan inte riktigt förstå vad..jag har naturligtvis frågat honom flera gånger men får samma svar. 

• Dominant
    Anonym skrev 2013-01-12 22:33:58 följande:
    Okej då får jag sexvägra så kanske han förstår. Det ligger mer än att han vill dominera, men kan inte riktigt förstå vad..jag har naturligtvis frågat honom flera gånger men får samma svar. 
    Att hämnas kommer inte leda till något gott. Han tycker inte om det, precis som vissa kvinnor inte tycker om ass 2 mouth eller att bli örfilade. Det är beklagligt men något man får acceptera.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 22:33:58 följande:
    Han kanske är osäker i andra ställningar?

Han kanske aldrig gjort andra ställningar innan.. och då kan det ju vara jobbig att testa nya, speciellt om det är så att han vill styra och ställa.
    Är ju lite som att vara oskuld =) 
  • Anonym
    Dominant skrev 2013-01-12 22:36:01 följande:
    Att hämnas kommer inte leda till något gott. Han tycker inte om det, precis som vissa kvinnor inte tycker om ass 2 mouth eller att bli örfilade. Det är beklagligt men något man får acceptera.
    Det här skulle jag inte kalla för att hämnas. Jag antar att båda vill ha lika mycket sex, men tar inte han hänsyn till mina behov eller förståelse så finns det tyvärr inte så mycket att göra än att sexvägra några dagar. Visst vill han köra endast 3 sexställningar för det är hans favoriter så funkar det, men när jag ligger där underst i en timme utan orgasmer eller kunna stimulera mig själv...så börjar jag undra om inte problemet ligger hos honom och inte hos mig. 
    Anonym skrev 2013-01-12 22:36:19 följande:
    Han kanske är osäker i andra ställningar?

Han kanske aldrig gjort andra ställningar innan.. och då kan det ju vara jobbig att testa nya, speciellt om det är så att han vill styra och ställa.
    Är ju lite som att vara oskuld =) 
    Han är några år yngre än mig och hur erfaren han är vet jag inte riktigt men det fick mig tänka på att han kan vara lite osäker vid andra ställningar..fast när han är överst så verkar han kunna sin grej om man säger så. Lite svårt att veta vad han vill/tänker när han inte vill kommunicera väl. :)

• Chealsa
    Anonym skrev 2013-01-12 22:46:58 följande:
    Det här skulle jag inte kalla för att hämnas. Jag antar att båda vill ha lika mycket sex, men tar inte han hänsyn till mina behov eller förståelse så finns det tyvärr inte så mycket att göra än att sexvägra några dagar. Visst vill han köra endast 3 sexställningar för det är hans favoriter så funkar det, men när jag ligger där underst i en timme utan orgasmer eller kunna stimulera mig själv...så börjar jag undra om inte problemet ligger hos honom och inte hos mig. 

Men hur tänker han??
  • Anonym
    Chealsa skrev 2013-01-12 22:55:21 följande:
    Men hur tänker han??
    Det undrar jag också. Obestämd
  • Anonym
    YummyMami skrev 2013-01-12 23:05:56 följande:
    Jag undrar hur du tänker som fortsätter med farsen. 

Det har ju inte alltid varit så med vårt sexliv, hans tänkande och hur han ser på dominans har fått mig oförståelig.  Som de flesta skulle många självklart sexvägra direkt, men jag tog min tid och försökte komma på möjligheter att förbättra sexlivet. Tyvärr så kände jag bara just idag att det är mer problem än att han vill dominera. 

• YummyMami
    Anonym skrev 2013-01-12 23:15:57 följande:

Det har ju inte alltid varit så med vårt sexliv, hans tänkande och hur han ser på dominans har fått mig oförståelig.  Som de flesta skulle många självklart sexvägra direkt, men jag tog min tid och försökte komma på möjligheter att förbättra sexlivet. Tyvärr så kände jag bara just idag att det är mer problem än att han vill dominera. 

Ja, han runkar av sig ju på dig, det är eran problem. 
  • Anonym

Jag skulle nog sexvägra några dagar, och när han blir sur så säger du att du inte har nån lust helt enkelt. Några dagar till så kommer han undra varför du inte har lust, och då säger du att ert sex inte ger dig någonting så du har hellre sex med dig själv. Då kanske han är villig att försöka lösa problemet ;)

• liv

Är han porrskadad måntro? Eller vill han "dominera" dig annars också?

• Zoja
    liv skrev 2013-01-13 01:47:23 följande:
    Är han porrskadad måntro? Eller vill han "dominera" dig annars också?
    Så man är porrskadad om man gillar att dominera under sex?
Svar på tråden Får inte rida min pojkvän