Dominant skrev 2013-01-12 22:36:01 följande:
Att hämnas kommer inte leda till något gott. Han tycker inte om det, precis som vissa kvinnor inte tycker om ass 2 mouth eller att bli örfilade. Det är beklagligt men något man får acceptera.
Det här skulle jag inte kalla för att hämnas. Jag antar att båda vill ha lika mycket sex, men tar inte han hänsyn till mina behov eller förståelse så finns det tyvärr inte så mycket att göra än att sexvägra några dagar. Visst vill han köra endast 3 sexställningar för det är hans favoriter så funkar det, men när jag ligger där underst i en timme utan orgasmer eller kunna stimulera mig själv...så börjar jag undra om inte problemet ligger hos honom och inte hos mig.
Anonym skrev 2013-01-12 22:36:19 följande:
Han kanske är osäker i andra ställningar?
Han kanske aldrig gjort andra ställningar innan.. och då kan det ju vara jobbig att testa nya, speciellt om det är så att han vill styra och ställa.
Är ju lite som att vara oskuld =)
Han är några år yngre än mig och hur erfaren han är vet jag inte riktigt men det fick mig tänka på att han kan vara lite osäker vid andra ställningar..fast när han är överst så verkar han kunna sin grej om man säger så. Lite svårt att veta vad han vill/tänker när han inte vill kommunicera väl. :)