snappi81 skrev 2013-01-12 12:17:33 följande:
Känner igen det där, nu vill vi visserligen ha en trea men det vill sig inte!! Blir lika besviken varenda gång mensen dyker upp.. Värst är alla som säger " men vadå ni har ju två fina pojkar" som om det skulle hjälpa! vet mycket väl det men vill ändå ha en till!!
Jag är en typisk sådan som fnyser åt er just eftersom ni har två barn.. :) Men jag vet att man aldrig kan jämföra varandras situationer. Din längtan kan vara precis lika stark som min. Hoppas du får din trea. Du vet iallafall ATT det går. Du har varit gravid förut. Kram!
Lizette80 skrev 2013-01-12 12:22:41 följande:
Ledsen för er skull Hur länge har ni försökt?? Ibland kan det ju bli som en psykisk spärr, att det bara däeför inte vill sig..!!
Vi har försökt dryga året. Och det är en enorm psykisk press. Min känsla är nu "det kommer aldrig att fungera". Varför skulle det? Vi har gjort allt som man ska minutiöst. Men inget plus. Kram!
susa skrev 2013-01-12 12:22:44 följande:
Så ledsen för din skull, TS! Har ni varit på utredning och fått det konstaterat att det inte går?
Vi har gjort en utredning. Jag har lite dålig äggproduktion, men jag har en cykel som en klocka. Konstigt. Tålde inte Pergotime, så nu får jag försöka få annan hjälp. Vill gärna spola äggledarna, det kanske hjälper? Jag vet att ett drygt år är kort tid om man jämför med andra. För mig är det en evighet. Men det känns som jag kommer sitta här ett år från idag och älta samma gamla saker...