Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:26:41 följande:

kolla gambia..vilka desperata som springer dar!!!
    Ah Gambia fallet så är det äldre SVENSKA kvinnor som åker dit för att ha sex med  unga afrikanska män.. var nåt program om det på TV också. Jag vet inte hur dom vågar ärligt talat, dom kommer säkert tillbaka med samma sjukdomar.

• Persisk
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:27:25 följande:
    Jag såg inget av detta du beskriver i turkiet..
    Men jag har sett det flera gånger gumman, och ingen kan försöka ändra min uppfattning om det för jag har som sagt sett det själv Glad
  • Persisk
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 19:31:55 följande:
    Men som sagt, din uppfattning är inte Sanning.

svensktyska.blogg.se/ 
    ehmm jo för jag har ju sett det så det betyder att det sker, herregud alltså, hur korkad får man vara.. 
  • Persisk
    Snöviolen skrev 2013-01-11 19:33:30 följande:
    Du kanske inte ser skillnad på en svensk och resten av nord och väst europeér?
    De flesta pratade Svenska, och planet var fylld med svenskar, mestadels unga tjejer.. 
  • Persisk
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 19:40:58 följande:
    jo kvinnor också, kanske inte på krogen men diskon i stan eller persiska fester, har du varit på en persisk fest nån gång???
    Har DU varit på en Persisk fest nån gång  du verkar hata oss, dina inlägg säger allt så jag tror inte att du varit på en persisk fest. 
  • Persisk
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:45:15 följande:
    För att inte tala om den vulgära sminkningen 
    Vi älskar smink men vissa överdriver självklart och lägger på tonvis med smink, men det gäller inte alla som sagt, 

Vi har attraktiva drag, som Svenskar drömmer om bara. Vi har de här naturligt TJOCKA långa mörka håret, mina svenska tjej kompisar säger det rakt ut att dom är avundsjuka och betalar mycket för att fixa hårförläningar men ändå blir deras hår inte som vårat. Vi har kurvig kropp med stor bakdel samt stor byst(de flesta av oss) Svenska tjejer lägger sig under kniven för att få större bröst men det har vi naturligt redan. Vi har naturligt den här fina hud tonen, naturlig ''solbränna'' / olivfärgad året runt, svenskar lägger sig i solarium men ändå får dom inte vår hudton, utan dom blir helt oranga/röda Flört

Så alla ni haters kan lika gärna sluta, alla vet att mellanöstern kvinnor betyder exotisk.  
    Och ni får acceptera detta bara att varje folkslag har sina speciella drag, svenskar är bleka,blonda, blåögda samt långa, medans vi tjejer från mellanöstern är exotiska  mörkt hårt, petit och liten kropp, stor bakdel samt välformad byst.

• Persisk
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:55:32 följande:
    Nä, alla svenskar förlorar oskulden vid tolv.
    Ni går med 23 lager smink som avskräcker på en kilometer 
    Kan du svara mig varför ni vill vara som oss? ni färgar håret mörkt/svart, ni solar sönder er i hopp om att se exotiska ut, alltså se ut som oss, ni fixar era bröst samt förstorar läppar för att se ut som oss men ändå ser man att det är en svensk tjej och inte en snygg arabiska eller en Persisk tjej. Ser dagligen svenska tjejer med svart hår och solbränna, i hopp om att se ut som oss.. men vi har allt det är naturligt, det ligger i våra gener Flört 
  • Persisk
    Namine skrev 2013-01-11 19:59:41 följande:
    plus att ni har hår överallt och jag har hört många iranska kvinnor som säger att dom är så avundsjuk på oss svenska som slipper unibrow och vaxa sig en gång om dagen och ansa mustachen också.
    och vi har mycket som många andra vill ha också. det är många som skulle ge mycket för det fina blonda håret som inte blir frissigt och står åt alla håll bara för att det är lite fuktigt ute. samt att svenska kvinnor kan också vara kurviga och iranier kan vara raka.  Och undra varför iran är bäst i världen på näsoperation? jo för att iranier lägger sig under kniven för att bli av med den dom är född med. och vi svenskar har oftast bra näsor i jämförelse.
    olivfärgade? ja vi kan säga att det heter så men det gäller itne alla. har jätte många kompisar från mellanöstern som är vitare än mig. Min man uttrycker det som att när han blir solbränd så ser han skitig ut. haha.
    så det är nog ganska lika där i många avseenden. jag menar vi har saker ni vill ha och ni har saker vi vill ha så kommer det alltid vara.

ALLA Iranier har inte stora näsor, vissa som opererar, gör det för att det är trend där. 

''jag menar vi har saker ni vill ha och ni har saker vi vill ha så kommer det alltid vara.''

Svenska tjejer drömmer, bokstavligt talat drömmer om att ha det här tjocka mörka håret som växer snabbt, den snygga bakdelen som vi naturligt har samt välformade brösten. Det har jag fått bekräftad, Svenska kvinnor är kända för att inte ta han dom sitt yttre, er hud kvalitet är verkligen inte bra det blir fort rynkor på er svenska kvinnor, ni är inte heller hårlösa ni har ljust därför syns det inte lika mycket. 
  • Persisk
    Snöviolen skrev 2013-01-11 20:04:15 följande:
    Jag skulle då inte vilja se ut som er.
    just admit it... Flört jag kan se hur svartsjuk du är vilket är också vanligt hos svenska tjejer. Nu ska jag logga ut härifrån, jag har ett liv att sköta.. samt måste vila mig. Loggar in kanske senare eller imorgon.. vissa inlägg här är ju rena komedi medans andra är lite seriösare. Jag har sagt mitt, och det jag tycker,inget  av det jag sa är lögn.. svenska tjejers beteende är känt överrealt samt bland alla. Många blir upprörda över den tråkiga och äckliga sanningen men det är ju ni som förstört ert rykte, så ni har er själva & skylla på. Jag är rak på sak och säger alltid sanningen, den som tar åt sig bryr jag mig inte om. Och återigen så menar jag inte att alla svenska tjejer är så men många svenska tjejer beter sig så.Ha en trevlig kväll allihopa Flört 
  • Persisk

Bilden tog jag av en Persisk tjej i canada men det spelr ingen roll, jag kanske inte vill ha min egna bild här för att jag skulle Bli igenkänd och det vill jag inte så då tog jag en annan persisk tjejs bild men det spelar ingen roll som sagt. Jag som person finns och detta hände mig förra veckan därför starta jag denna tråd, och jag är 19 och blivande mamma och bor i nordvästra Sthlm området. många är upprörda ser jag, men min uppfattning av svenka tjejer har inte ändrats nu när jag läst se flesta inlägg här , ÅTERIGEN detta hände mig alldeles nyligen jag bröt kontakten med min svenska tjejkompis därför vände jag mig till detta forum . Om jag skulle haft min egna bild skulle det innebära fara för mig pga dessa åsikter och tankar jag har om svenskar och jag är gravid så vill absoluta ha nåt fysiskt problem om

Nu jag skulle haft min riktiga bild . Men alla vi persiska tjejer är mycket lika i utseendet så jag tycker ni ska sluta och haka upp er på bilden , fokusera på själv ämnet, sanningen om svenka tjejer . tack för mig .

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..