Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

TatijaNa91 skrev 2013-01-11 18:28:53 följande:

Det är ganska vanligt faktiskt, även i Iran. Mannen jobbar hela dagen och kvinnorna är fria under hela dagen... du skulle bara veta.    Många familjer i Sverige gifter gärna bort sin dotter tidigt av den anledningen att tjejen villha pojkvänner och de är rädda att det ska sprida sig vad hon gjort tidigare och så. Tragiskt, ofta är det just de tjejerna som sedan skiljer sig fort ,för att sedan kunna leva utan en beskyddare, (pappan eller mannen), eller som i ditt fall är otrogna.
    Hur vet du så mycket om mitt hemland samt folkslag? Har du varit i iran..isåfall hur ofta? hahah man ska inte sitta och säga nåt man inte vet om, i DIN lila värld så kanske iranier är på det sättet du beskrev oss nyss men kom till verkligheten gumman.. vi har sex precis som alla andra men skillnaden är att vi ligger inte runt med olika killar, vi håller oss till samma.. tvärtom er svenskar, som byter partner/sexpartner varje dag nästan. Inser du ärligt talat inte skillnaden eller vi du leka dum?Förvånad
  • Persisk
    Paksenarrion skrev 2013-01-11 18:40:42 följande:
    Men du får lägga dig i andras?

Dubbelmoral much?
    Det var min vän det, vi stod varandra mycket nära, men ni här på forumet känner varken mig eller min fd tjejkompis .. så ni har absolut ingen rätt o lägga er i mitt privata liv, för ni känner inte mig.. så nej inget dubbelmoral där Flört
  • Persisk
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 18:43:35 följande:
    vet inte vilken verklighet du lever i men det är ju fett vanligt att iranska killar gifter sig med svenska tjejer. Känner flera stycken faktiskt, blandäktenskap är ju vanligt bland iranier och kurder.  Troratt du kanskekänner diglite åtsidosatt, att iranier alltoftare väljer just svenskor.
    det finns självklart , ingen har förnekat det gumman men majoriteten av iranska killar tar en Iransk tjej... såg en statistisk om blandäktenskap förut och andelen var mycket liten dvs det var en liiten minoritet. På samma sätt som de flesta Svenskar bildar familj med en annan Svensk så gör invandrare samma sak.
  • Persisk
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 18:49:16 följande:
    Förstår inte din poäng. Ena stunden vill du verka trevlig och säger att "nej, okej alla svenska tjejer är inte sådana, men MÅNGA är det." sedan byter du helt åsikt och säger att vi svenskar byter partner nästan varje dag. hur skall du ha det? stå för din åsikt!

svensktyska.blogg.se/ 
    jag börjar tröttna nu på att upprepa samma saker till er som inte fattar nåt, eller fattar men vill inte acceptera det. Inte ni alla men MÅNGA AV ER är och lever så, de ligger runt med alla och byter partner hela tiden.. som sagt du kan inte få mig o ändra på detta eftersom det är sånt jag sett med mina EGNA ögon.. fått det bekräftad både själv och av andra.. förstår du nu eller ?
  • Persisk
    mojnemenito skrev 2013-01-11 18:52:35 följande:

Du säger "ni" jag ser mig sj som europé..svensk medborgare född utomlands..älskar sverige o mitt hemland. alla är olika det handlar inte om man är svensk eller iranier. jag har aldrig under mina 20 år i sverige stött på sådana kommentarer som du. kanske umgås dj med fel folk eller ger fel signaler själv?
    Är det jag säger lögn och påhitt tycker du? är inte många Svenska tjejer just kända för detta? förstår inte varför ni tar åt er av sanningen och de som känner sig träffade är självklart de som lever på det sättet.  GladGlad
  • Persisk
    Jag är jag du är du skrev 2013-01-11 18:53:45 följande:
    TS, du tycker att svenska tjejer att lösaktiga mm........jag har kollat på din bild och tycker att du ser väldigt lösaktig ut.
    Din åsikt som sagt, jag bryr mig inte alls vad du tycker eller säger om mig för du känner inte mig då tar jag självklart inte åt mig av det du säger till mig Glad
  • Persisk
    sladd skrev 2013-01-11 19:03:46 följande:
    Om du tycker att "alla" svenska tjejer ligger runt och är slampor, är det ok om jag säger att alla iranska killar är våldtäktsmän och pedofiler? Idiot.
    Nej för iranska killar är varken pedofiler eller våldtäcksmän.. visst det finns vissa men det är precis som bland alla folkslag.. det finns bra samt dåligt folk.

Men att svenska tjejer är lössläpta samt lätta är ju ingen nyhet..  åk bara till nån semesterort i Turkiet så ser du hur svenska tjejer springer efter turkarna för att ha sex och många åker ju dit för att ha sex, annorlunda sex.. skillnad från de sexet de får hemma här i Sverige.. En Svensk tjejkompis sa såhär: Era killar är så annorlunda jämfört med våra killar, de är riktigt varma och sköna samt vet hur man tar han om en kvinna både ute samt i sängen GladJag har sett detta själv för 2 år sen då vi var i Antalya, såg många svenska tjejer, lättklädda med turkiska killar.. och bara gud vet vad dom gjorde senare Flört
  • Persisk

Jag säger bara, besök nån turistort i Turkiet .. ni kommer få se massor med lättklädda svenska tjejer som springer efter turkarna där för att få sex Flört Detta är ju inget nytt, Ni vill testa nåt nytt och kanske är trötta på de vanliga tråkiga Svensson livet här hemma..därför drar ni dit, de mesta är ju ensamma tjej gäng som åker dit för att festa vild samt få ligga med snygga & exotiska turkiska killar. 

• Persisk
    Namine skrev 2013-01-11 19:10:49 följande:
    och återigen så talar du emot dig själv.
    vissa är dåliga säger du om iranier. men så är det väl bland svenskar också. vissa är bra vissa är dåliga. vi känner iranska kvinnor som är lössläppta precis som vi känner svenska kvinnor som är det och samma sak med killarna. jag har aldrig varit så där bland annat. har bara haft två låååånga förhållanden. ett i tonåren och ett nu med min blivande man och mina framtida barns far. EN iranier! Som hellre väljer en svensk än ett iranier för dom är galna. enkelt.
    Vi är svåra ibland ja Flört inte lätt o kontrollera oss samt tillfredsställa alla våra behov, kräsna samt en aning bortskämda är vi också... men vi är fina så det är klart att vi ska vara kräsna samt ha krav och vara ''svåra''Skrattande
  • Persisk
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 19:20:13 följande:
    Tro vad du vill, men jag attraheras inte av din sort.

svensktyska.blogg.se/ 
    Ingen fråga dig vem du attraheras av hahaha, Jag bryr mig heller inte vem du attraheras av så ingen mening att ens nämna det.Flört
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..