Inlägg från: Snöviolen |Visa alla inlägg
  • Snöviolen

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Swagger skrev 2013-01-12 02:40:11 följande:
    Vem var rasisten sa du?
    Nu låter det verkligen som om du är en SD-galning! 
    Eller så är hon en rasist från Iran.
  • Snöviolen
    ArgaKillen skrev 2013-01-12 02:51:22 följande:
    Swagger och Snöviolen, ni är idioter båda två! Det handlar inte om att man "vill" komma hit. Det handlar inte om att man bara kan döma någon efter dess urpsung, eller hudfärg, religon osv... 

Det handlar om vad man har för grundinställning till andra människor... 
    Du kan då fan inte läst många inlägg från ts. Det märks så som du gormar och står i.

• Snöviolen
    Den vita staden skrev 2013-01-12 03:45:28 följande:
    Tror du verkligen att alla har något annat val?
    Skojar du?!?
    Du har ingen aning om hur det kan vara, så då tycker jag att du ska vara tyst.
    Jag växte upp i en svensk småstad, med få, för att inte säga inga invandrare som avvek utseendemässigt..tänk dig hur det var.
    Nej, de har snarare inget annat val än att lämna allt de har kärt. 
    De flesta skulle helst vilja kunna stanna där de har rötter, släkt och vänner.. men de som inte varit med om det, har svårt att förstå.

Du jag vet själv hur det var att vara annorlunda då jag gick i skolan. Jag blev mobbad för att jag hade stora läppar och såg ut som ett benrangel, men jag sätter inte på mig någon jävla offerkappa.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-01-12 11:56:08 följande:
    Bilden tog jag av en Persisk tjej i canada men det spelr ingen roll, jag kanske inte vill ha min egna bild här för att jag skulle Bli igenkänd och det vill jag inte så då tog jag en annan persisk tjejs bild men det spelar ingen roll som sagt. Jag som person finns och detta hände mig förra veckan därför starta jag denna tråd, och jag är 19 och blivande mamma och bor i nordvästra Sthlm området. många är upprörda ser jag, men min uppfattning av svenka tjejer har inte ändrats nu när jag läst se flesta inlägg här , ÅTERIGEN detta hände mig alldeles nyligen jag bröt kontakten med min svenska tjejkompis därför vände jag mig till detta forum . Om jag skulle haft min egna bild skulle det innebära fara för mig pga dessa åsikter och tankar jag har om svenskar och jag är gravid så vill absoluta ha nåt fysiskt problem om
    Nu jag skulle haft min riktiga bild . Men alla vi persiska tjejer är mycket lika i utseendet så jag tycker ni ska sluta och haka upp er på bilden , fokusera på själv ämnet, sanningen om svenka tjejer . tack för mig .
    Där erkänner du att du är en rasist och tycker att ni iranier är mycket bättre än svenskar.
  • Snöviolen
    Den vita staden skrev 2013-01-12 12:08:26 följande:
    Varför skulle jag inte få se det som att mobbarna är de som gör fel?
    Fast du tycker det är rätt att ts ska få hålla på och mobba alla svenskar och att vi inte ska få försvara oss mot hennes påhopp bara för att hon är en invandrare.
  • Snöviolen
    Den vita staden skrev 2013-01-12 12:23:22 följande:
    Hon är rak och säger vad hon tycker. Ogillar man det, ok. låt det vara så då.
    Anser ju att det finns korn av sanning i båda lägren, men att vi utlandsfödda ändå är i underläge.
    Så när en svensk är rak då är man rasist. Bra då vet jag.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-01-12 12:28:51 följande:

Även om jag hade sexkontskter så var det samma kille jag träffa , jag träffa absolut inte olika killar varje kväll som svenskar gör, märker du inte skillnaden ? Jag höll mig till Sanna person , bytte inte partner och säng lika ofta som att byta underkläder som många av er svenskor gör
    Nu kör du med fördomar igen.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-01-12 12:40:11 följande:

innan jag gifte mig så hade jag 2 förhållanden samt en enda "sexkompis" och honom träffa jag när jag var singel så totalt 3 olika har jag haft sex med innan jag gifte mig, DET ÄR INGET jämfört med billiga svenska tjejer som har legat med tusentals samt öppnar upp låren för vem som helst ! Och jag jag vet svenka tjejer som förlora oskulden i 12(!) års åldern , väldigt typiskt er som sagt :)
    Jaha och innan jag gifte mig hade jag två pojkvänner före min tredje pojkvän som sen blev min man. Själv har jag aldrig haft ett KK, så då måste jag vara bättre än dig.
  • Snöviolen
    Jättekul skrev 2013-01-12 12:56:09 följande:
    Ja, jag förstår att man måste förtydliga saker för dig. Varifrån kommer du i Sverige.

En förort till Stockholm, Göteborg eller?

Från landet.

Som du pratar och resonerar så tror jag att du kommer från en förort som folk i folkmun kallar för "getto".

Rätta mig om jag har fel?

Dessutom så är du väl inte född i Iran? Så du är inte persier enligt Iran och dess lagar? 
    Har för mig att hon kommer från Kista.
  • Snöviolen
    Alecto skrev 2013-01-12 16:05:44 följande:
    Muslimerna förstår du väl! Det är ju även de som bestämt att vi inte skall få ha pepparkaksgubbar i lussetågen, att disney skall ta bort den svarta flickan och gubben som ser ut som en jude på julafton!

På mina barns dagis så var det en somalisk pojke som var en pepparkaksgubbe. Föräldrarna var så stolta över honom.
  • Snöviolen
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 16:30:59 följande:

Du ser, somalierna stjäl hederlig svenska barns jobb!! Gråter
    Ja det är för jävligt
  • Snöviolen
    Servilia skrev 2013-01-12 20:45:25 följande:

Det var väl bra! Jo, det är nog ingen annan än svenska PK-tanter som tar anstöt av pepparkaksgubbar...
    Ja det var det.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..