Inlägg från: sols83 |Visa alla inlägg
  • sols83

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Iida01 skrev 2013-01-11 15:00:50 följande:
    Antar att du inte har några bra svar på mina inlägg eftersom att du hela tiden ignorerar att svara på dom. :) du kan se dig själv besegrad! Där har vi beviset på att du inte har en aning om vad du pratar om :) 

• sols83
    Helia skrev 2013-01-11 15:38:29 följande:
    Skit ska skit ha, som man bäddar får man ligga, pissa inte i motvind.... Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Inte konstigt att din f.d kompis reagera som hon gjorde, du häver ur dig så mycket skit att man undrar vad som gått fel.

Fan vad ni skriver bra
  • sols83
    Servilia skrev 2013-01-11 20:19:23 följande:
    Fast nu börjar JAG bli irriterad på dig. Om alla de fula svenska kvinnor du har omkring dig stör ditt estetiska sinne så mycket, så kanske du ska flytta tillbaka dit du kommer ifrån..?

• sols83
    Emma 89 skrev 2013-01-11 21:05:08 följande:
    Jag känner mååånga iranietjejer/kvinnor som ligger runt helt galet mycket. Har en arbetskamrat med 4 barn, bor med sin exman och har nya pojkvänner varje vecka i princip. I min mans hemland smyger tjejerna ut på nattklubbar och beter sig värre än turisttjejerna. Tjejer som känt min man sedan skolan flörtar hejvilt med honom framför mig och sedan kollar snett på mig. Så nej, ni mellanönsterntjejer är långt ifrån så fina som du säger. Skillnaden är väl kanske att svenska tjejer pratar öppet om vem de legat med.

• sols83
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 21:13:45 följande:
    Jag har då inte sett många av den sorten. Det jag dock uppmärksammat är att många kvinnor ifrån mellanöstern tappar både form och utseende efter barnafödande. Gör vi inte här iallafall.   

• sols83

Folk som ts får folk att bli rasister.

• sols83

som hon själv klart och tydligt är.

• sols83
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 21:33:07 följande:
    Ja, men hon talar ju om vår sort hela tiden. Vad ger henne rätt att kategorisera folk???

• sols83
    matzzon31 skrev 2013-01-11 21:34:30 följande:
    Vadå än sen? Folk sitter och bråkar hit och dit, tänker ut smarta svar att skriva tillbaka. Allt pga någon bara sitter och provocerar. Det är ju rena komedin att sitta och läsa igenom några svar. Tänker inte skriva mer här. Fortsätt bråka ni om vilket land som är bäst, vilka kvinnor som är de snyggaste och vilka som har mest sex. Vi får se om det världen blir bättre för det... Meddela mig vad ni kommer fram till. 

Haha, snälla nån, varför kommenterade du ens från början? Suck
  • sols83
    Matkvinnan skrev 2013-01-12 09:06:39 följande:
    Tack ts. Jag har jobbat på mina rasistiska tankar och känslor som har plågat mig. Du gör det ju inte lättare. Fyfan. Det finns jävligt mycket "sanningar" om "ditt folk" också. Ska jag börja?

• sols83
    Den vita staden skrev 2013-01-12 02:14:06 följande:
    Ja ja, du har ingen aning om hur det verkligen är, så mycket är klart, och du har inte varit något vidare trevlig i något inlägg här i tråden hittills fast jag läst alla de du skrivit.
    future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

Vad fan gör du ens i tråden?
  • sols83
    Setter tjej skrev 2013-01-12 01:30:37 följande:
    Ok vet du jag tycker du ser ut som en bimbo på din profilbild. Horsminkad och tuttarna uppe vid halsen. Men du tar inte illa upp va? Jag är bara ärlig och säger vad jag tycker som en iranier.

Instämmer helt och hållet
  • sols83
    Meh01 skrev 2013-01-12 11:01:24 följande:
    TS är fake. twitter.com/Persianxo. Här är ägaren till bilden. 

Hahahaha, hysteriskt! Undrar vad det är för hjärndöd amöba som sitter och skriver?
  • sols83

Mdo har du läst inläggen? Hon har ju skrytit om sig själv:-P

Thomas66 skrev 2013-01-12 11:19:51 följande:
    Tror du att alla här, har sig själva på bilden?

• sols83
    Alecto skrev 2013-01-12 11:24:54 följande:
    Jag ser inte ut som på bilden.... 

Hihi, asså inte?
  • sols83
    Svenskflicka skrev 2013-01-12 14:42:22 följande:
    Men för att hålla oss till fakta, du har dina åsikter om oss svenska kvinnor och vårt sexuella liv. Du har faktiskt möjligheten att flytta tillbaka till iran eller hur, då skulle du aldrig behöva lägga ner tid på att störa dig på svenska beteenden.

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..