Inlägg från: Tjolinti |Visa alla inlägg
  • Tjolinti

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-11 17:54:09 följande:
    Det jag ville veta är VARFÖR helt plötsligt så blir ni rasistiska . jag förvänta mig aldrig att min fd Vän skulle säga sånt alltså med andra ord vara rasistiskt mot mig, Inte första gången sånt sker som sagt har varit med om mycket... jag chattade med en Svensk kille för länge sen och han var intresserad av mig men han var inte direkt min typ så jag sa åt honom rak på sak att du är inte min typ, och han blev förbannad och skrev massa rasistiska nedlåtande saker om mig och blocka mig direkt..riktigt fegt och omoget gjort ;) så inte första gången jag är med om sånt.

Känns som att när ni har håller på att ''förlora'' i olika sammanhang så kommer er rasistiska sida fram i brist på att komma med nåt bättre.. och självklart är inte alla Svenskar så men många är så tyvärr. 

Någon frågade vad jag tycker om Svenska killar, jag har haft relationer med Svenska killar och som bland alla andra folkslag så finns det de som ser bra ut och är heta och de som är mindre snygga :) men jag personligen föredrar killar av min egna sort, dvs från mellanöstern och helst Iran och nu är jag ju gift med en underbar Iransk kille, vi har samma språk, samma kultur, samma tankesätt, samma utseende typ så det blir inga kulturkrockar om man säger så Glad
    Han e säkert din kusin, kan vara en anledning till att ni har samma utseende :)
  • Tjolinti
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 18:55:12 följande:

japp..det haller jag med i, att man inte behover umgas med folk som inte passar en, men det roliga ar att om en utlandsk sager att den inte umgas med svenskar for de inte passar en da ar man rasist, och inte vill anpassa sig till landet man lever i sager en svensk samma da ar den inte det

hon är inte rasist för hon inte vill umgås med svenskar. Tro mig hon gör oss en tjänst för vi vill inte umgås med henne heller. MEN att gå och säga att alla svenska tjejer är billiga och saknar självrespekt och ligger runt, samt blir av med oskulden när de är 12. Men hon och hennes folk från mellanösten gör inte så, alltså hon anser sig stå över svenska tjejer. rasism.... eller?
  • Tjolinti
    Lapsang skrev 2013-01-11 19:05:57 följande:
    Lågutbildade svenskar känner sig hotade att det inte ska finnas jobb till dem om det kommer många invandrare och konkurrerar med dem på arbetsmarknaden, tror jag. Kommer inte på någon annan förklaring till att högutbildade är mycket mindre rasistiska.

Tror det kan vara att högutbildade bor i områden där invandrare aldrig satt sin fot så det behöver inte bo med skiten....
  • Tjolinti
    Tjolinti skrev 2013-01-11 19:08:26 följande:

Tror det kan vara att högutbildade bor i områden där invandrare aldrig satt sin fot så det behöver inte bo med skiten....

Med skiten menar jag Ts, :) 
  • Tjolinti

Ju mer TS skriver ju säkrare blir jag på att detta är TROLL. för ingen kan vara så sjuk i huvudet? Eller kanske? låter de folk på psyket ha FL konto? jag vet inte.

• Tjolinti
    Smartie skrev 2013-01-11 19:21:33 följande:
    Öh, jag har varit i Turkiet och det DÄR är en stor fet myt! Visst finns det svenskor som springer efter turkar (och en och annan naiv tjej som startar en tråd här om hur kääär hon har blivit i sin turkiska semesterflört och hur han säger att han ääälska henne och bla bla ) Men det omvända är MYCKET vanligare! Dvs som blond, nordisk tjej där nere, måste man använda hela sin kvicktänkthet och vassa tunga - samt ibland sina nävar - för att bli av med alla sliskiga grabbar och män som försöker ragga på en. Om man inte strikt håller sig till turiststråken, där är det mer nordeuropeiska killar som raggar men det är ju trevligare

Turkiska män och andra Mena-män försöker ofta hävda hur lätt de kan få nordiska kvinnor men det stämmer bara för de mest attraktiva, alternativt för "andrasorteringen" bland kvinnorna. Attraktiva nordiska kvinnor ratar de flesta Mena-män. 

o yes, jag var i turkiet med min man men de försökte ändå äckla ner mig. Men eftersom jag är ganska rapp i käften och sjukt otrevlig så jag skakade av mig dem ganska fort. Men de blir sjukt otrevliga när de får nobben. Men det är inget jag går o dömmer ALLA turkar för. Några slem i alanya ska inte sätta standarden för hur turkar beter sig.
  • Tjolinti
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:26:41 följande:

kolla gambia..vilka desperata som springer dar!!!

Eller så kan ni gå till vilken krog som helt i malmö så kan ni se alla kåta desperata invandrare som springer där och äcklar sig.
  • Tjolinti
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:32:03 följande:
    Och jag har träffat många slabbiga iranier som ser sig som en gåva till befolkningen och på allvar tror att jag vill ta i dom med tång... nu drar jag slutsatsen att alla iranier är slabbiga

O ja, min slutsats är att alla iranier är rasistiska idioter som gifter sig tidigt, skaffar barn innan de har en egen utbildning. Detta baserar jag genom TS inlägg.
  • Tjolinti
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:35:04 följande:

maste anda tillagga att nar jag gick i hogstadiet, sa de svenska tjejer som  gick i min klass hade manga av dom tappat oskulden nar de var runt 12 ar..

t.s har ratt i en sak, och det ar att svenska tjejer har daligt rykte utomlands i extremt manga lander for att vara latta, inte, da menar jag aven i manga europeiska lander.men klart man kan inte saga alla for det..

Jag växte upp i en väldigt invandrar tät by. Umgicks mycket med invandrare. tro mig, de var inte bättre än någon annan. De var snarare värst när vi var ute eftersm de fick smyga så mycket annars och inte vara sig själv hemma med sin familj. Så var det där jag växte upp.
  • Tjolinti
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:41:12 följande:

ja tyvarr har jag hort det manga ggr..men om man inte sett nat vet man inte om det ar sant..jag pratar om vad man sj ser

har du sett någon ha sex? NEJ tror inte det heller :D sååå alla de här tjejerna du hört blivit av med oskulden när de var 12? Det har inte hänt
  • Tjolinti
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:45:15 följande:
    För att inte tala om den vulgära sminkningen 

ja men de måste sminka sig så för att någon ska överhuvudtaget titta åt deras håll.
  • Tjolinti
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:48:05 följande:

de har sjalva sagt detta och jag har hort dom prata om det, men da ljuger de da pastar du???

Nej absolut inte men hur vet du att detta som Taijana hört inte kommeer direkt från källan? Alltså tjejerna som sjlv sagt det?
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 19:39:16 följande:
    och i min klass var det iranska tjejer som hade analsex och sög av killar på toaletten.   Vad vill du säga???
  • Tjolinti
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:41:12 följande:

ja tyvarr har jag hort det manga ggr..men om man inte sett nat vet man inte om det ar sant..jag pratar om vad man sj ser

Du skrev att du pratar om saker du ser, du har väl inte sett 12 åringar ha sex, ändå så nämner du det här.
  • Tjolinti
    Ejder skrev 2013-01-11 23:50:10 följande:
    Det finns väl en bra anledning till det. Eftersom svenska kvinnor ser ut som stryk får svenska män gå till prostituerade för att stå ut med frun. TS är mycket vacker och det är en sådan fru vi män vill ha om vi svarar ärligt.  

hmm, du kallar dig själv för vi? psyco much?
  • Tjolinti
    Snöviolen skrev 2013-01-12 01:52:48 följande:
    Ja och det är iranierna som är de värsta rasisterna.

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..