Inlägg från: blissed |Visa alla inlägg
  • blissed

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 15:20:28 följande:

Mmm, precis som SD "bara säger sanningen". Eller som när järngänget "bara sade sanningen". Heh.
    Eller som när Lars Ohly ville skapa ett nytt nordkorea!!
  • blissed
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 15:30:43 följande:

Det skulle jag inte säga. Kista är inte så magnifikt som Persiskan menar, men det är inte så illa som du menar heller.
    Det är de verkligen, kista barn beter sig som slumungar/apor.. mycket bra med lågavlönade människor som inte har så mycket bakom pannbenet.
  • blissed
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 15:36:37 följande:

Man får visst vara stolt svensk. Så länge som "stolt svensk" inte innebär att skrika rasistiska slagord i nunan på folk.

Att det sedan finns skitnödiga rektorer som övertolkar är en annan femma. Att det å andra sidan en massa smygrassar som fabulerar, hittar på och övertolkar å sin sida är ännu en annan femma. Nej, man har inte alltid sjungit nationalsången i alla skolor på avslutningarna. Man har heller inte alltid gått till kyrkan i alla skolor. 
    Att man bygger moskéer i detta land är att vara stolt svensk eller? Det är ju en kränkning och förtryckning av vad orden STOLT SVENSK är.
  • blissed
    Alecto skrev 2013-01-12 15:42:36 följande:
    Vi har platser för utförande av flera religioner - skall vi ta bort dessa oxå då? Synagogor, tempel osv osv

Eller är det bara moskéer? 
    ISLAM om du läst mina tidigare inlägg. Det är det vidrigaste jag någonsin upplevt att vara i en moské med skolan en gång, den religionen får mig att vilja spy. Hoppas på att det finns någon hjälte som kan elda upp dom.
  • blissed
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 15:45:11 följande:

...och DÄR fick du stämpeln. Grattis, du är nu en certifierad rasist!
    för att jag tycker svenskar och invandrare som beter sig som apor och slår ner och våldtar tjejer är man ingen rasism du får nog gå tillbaka till skolbänken. Men GRATTIS!!! DU är nu klassad som en kommunist.
  • blissed
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 15:49:39 följande:

Ja, det finns det. Kolla runt i trådar om sex och samlevnad här på FL så ska du se. Måååånga moralister som ojjar sig över folk som har mer sex än de själva.

Ehm, om de delar TS åsikter lär de väl knappast våldta någon alls va? Vad sägs om att åtminstone FÖRSÖKA vara litet logisk.  
    TS åsikter är ju den åsikt våldtäkts män delar, dom ser ner på tjejer och tror det är deras RÄTT att våldta.. Nu får du änna gå och läsa på lite va?
  • blissed
    Servilia skrev 2013-01-12 15:52:25 följande:

SA jag att det var "det viktigaste"? Vi kvinnor kan göra flera saker samtidigt, vettu!

Fast det konstigaste är ändå inte de här som alltid går i mysplagg, osminkade, och med hår som växer o växer - för att de inte orkar. För så kan det vara för alla ibland, särskilt under småbarnsperioden. Utan det knasigaste är alla dessa kvinnor som säger sig vara "modemedvetna", säger sig ha "en egen stil" o.s.v.. Och så har de - med mycket möda och stort besvär och till enorma kostnader - valt en stlil som gör dem manhaftiga och oattraktiva..??? Springer hos frisören och trimmar pojkfrisyren var sjätte vecka..? Spöke 
    kunde inte sagt det bättre själv..
  • blissed
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 15:47:35 följande:

För det viktigaste för en kvinna är att se vacker ut inför män..?
    1 av dom viktigaste, har ju själv hört män tala om kvinnor som går runt som manhäftiga flator utan smink och bylsiga kläder.
    Tror nog inte att det är det du onanerar till va? "Dorian"
  • blissed
    Lisa 590 skrev 2013-01-12 16:05:16 följande:

Var fjärde vecka för min del.
    Och?
    fult som fan..
  • blissed
    Servilia skrev 2013-01-12 16:09:09 följande:
    ...och jag som då har halva släkten i Finland, kan garantera atf det inte förekommer.

Jag tror att problemet med vissa svenskars syn på finländare, är att det förekom finländare bland arbetskraftsinvandrarna som blev alkoholister. Det hade att göra med den hopplöshet de kände. På 50- och 60-talen fick de ju bara de enklaste, monotonaste jobben - typ vid löpande bandet.

De placerades i fabrikens "statarlängor" i en deprimerande miljö, eller fick - senare på 70-talet - lägenhet i de värsta betongområdena. De erbjöds ingen svenskundervisning som arabmuslimerna  ju får gratis, utan fick börja arbeta första dagen i Sverige. De placerades tillsammans med enbart andra finländare på arbetsplatsen, och fick därför ingen övning i svenska språket. Det gjorde att de inte hade några avancemangsmöjligheter alls - de kunde inte ens hoppas på att bli förmän. Vid denna tid var arbetsveckorna också mycket längre än idag.

Under dessa omständigheter är det inte konstigt att många blev deprimerade. Och är man deprimerad, är det inte så jättekonstigt om man tröstar sig med flaskan på lördagkvällen - och om det ibland går överstyr. Vilket då naturligtvis också påverkade barnen, som blev oroliga och bråkiga i skolan, o.s.v..

Tyvärr har då en del svenskar fått bilden att "alla finländare är lågutbildade, svärande alkoholister". Fast de inte ens känner några i Finland boende finländare... Och detta är ju bisarrt, eftersom Finland till och med har gått om Sverige på många områden (bl.a. beroende på att man tagit in mycket så arabmuslimer!). De har t.ex. mycket högre krav på eleverna i skolan - både kunskapsmässigt och uppförandemässigt - vilket gör att de finska eleverna kommer högt över de svenska på internationella jämförelser i matte o.s.v..    

Håller med! Min styvpappa är finsk och att dom klassas som lågutbildade svärande alkoholister får man ofta höra skämt om trots att han själv äger en bilfirma som är en av Sveriges största :)
  • blissed
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 16:21:34 följande:

En person som eldar upp över en miljard individer av alla tänkbara åldrar, kön, åsikter, tankar, drömmar bara för att de är muslimer är ingen hjälte, utan en ny Hitler.
    du är ju helt iq befriad vem har sagt att jag vill elda upp människor.. endast moskéer önskas.
  • blissed
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 16:29:25 följande:

Det har jag också gjort, faktiskt. Jag finner kvinnlig skönhet i de flesta stilar, nästan helt oavsett klädsmak. Tycker att Moa Svan på Kunskapskanalen är skitfin, till exempel, fast hon är väldigt grabbigt klippt och klädd. Samtidigt tycker jag att väldigt kvinnliga kvinnor också kan vara sexiga. Jag ser mer till utstrålning och blick än vad de har på sig (eller inte har på sig).
    Okej bli tillsammans med hene då och föd fram era flator till barn.
  • blissed

smaken är som baken DELAD och tur de så vi inte får fri invandring i sverige

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..