Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
ÄR DU EN SD VÄRVARE ELLER??
Inte sagt att inte ts finns - jag hoppas dock det är ett påhitt med tanke på hur urbota korkad Ts framställer sig...
Är ts for real så är min första tanke att hon är ung (och dum) snarare än något annat. Väx upp, kryp upp ur sandlådan, ta av dig ögonbindeln och sluta glorifiera ditt eget folk.
En stor egenskap hos sig själv är att kunna se sina egna fel och brister - vilket du har många.
Det finns rötägg inom alla kategorier av människor, raser, sorter, män, kvinnor osv
Du kan försöka rättfärdiga ditt eget beteende hur mycket du vill - ni gjorde båda fel och den dagen du inser det kan du räkna dig som vuxen. Fram till dess är du ett barn som får barn.
Ärlighet är bra men att såra de som man räknar till sina vänner bara för att man måste vara ärlig är knappast en merit, man kan vara ärlig utan att såra.
Sen undrar jag på fullt allvar om du trodde du skulle få medhåll i ditt inlägg på ett svenskt forum, merparten som sitter här är svenskar med svenska värderingar - tror du då att vi skulle hålla med i den bilden som du målar upp som vi vet inte stämmer?
Bara ett litet inlägg - ni har blivit för djupa i diskussionen, TS har inte svarat på länge så hon har nog dragit sig ur
Argumenten tröt nog tillslut....