Persisk skrev 2013-01-11 20:03:30 följande:
ALLA Iranier har inte stora näsor, vissa som opererar, gör det för att det är trend där.
''jag menar vi har saker ni vill ha och ni har saker vi vill ha så kommer det alltid vara.''
Svenska tjejer drömmer, bokstavligt talat drömmer om att ha det här tjocka mörka håret som växer snabbt, den snygga bakdelen som vi naturligt har samt välformade brösten. Det har jag fått bekräftad, Svenska kvinnor är kända för att inte ta han dom sitt yttre, er hud kvalitet är verkligen inte bra det blir fort rynkor på er svenska kvinnor, ni är inte heller hårlösa ni har ljust därför syns det inte lika mycket.
intressant, det var nått nytt för mig. Iranier köar ju i Iran för att göra näsoperationer. Trend vet jag inte, de har helt naturliga stora näsor. Thats it. Bakdelen vet jag faktiskt inte om den är så mycket rundare än svenska tjejers, bredare höfter kanske men att den skulle puta ut mer tror jag inte. Men det kanske ser ut så då ni ofta går med 20 cm klackar och kortkort tajt kjol
Ett ton smink är standard för iranska bruttor, inkl dig om man ser till din bild. Undra vad ni döljer. Stora porer ,blank hy och mörka ringar under ögonen ...spånar bara lite.
Jag föredrar mitt naturliga mörkblonda hår och gröna ögon då men visst finns de dom som tänder på mörkhåriga /svarthåtiga tjejer med, kanske inte över hela kroppen och delar av ansiktet men det kan ju lätt tas bort eller hur?
Tycker att det låter som att du är otroligt avundsjuk på svenska tjejers utseende, kom över det.
och ja jag har varit på iranska fester som yngre, kanske vi setts då du verkar bo runt kistaområdet!