Inlägg från: TatijaNa91 |Visa alla inlägg
  • TatijaNa91

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Thomas66 skrev 2013-01-11 18:23:24 följande:

Själv har jag legat med en gift Iranska : )

Det är ganska vanligt faktiskt, även i Iran. Mannen jobbar hela dagen och kvinnorna är fria under hela dagen... du skulle bara veta.    Många familjer i Sverige gifter gärna bort sin dotter tidigt av den anledningen att tjejen villha pojkvänner och de är rädda att det ska sprida sig vad hon gjort tidigare och så. Tragiskt, ofta är det just de tjejerna som sedan skiljer sig fort ,för att sedan kunna leva utan en beskyddare, (pappan eller mannen), eller som i ditt fall är otrogna.
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 18:36:07 följande:
    Det beror på, om man är religiös muslim så bär man slöja men mestadels av utlänningar från mellanöstern bär inte slöja här i sverige, Iranier är ju kända för att inte vara så religiösa.. besök bara kista t,ex du ser knappt några Svenskar, du ser däremot massa Iranier,kurder, syrianer,turkar osv.. inte så mkt slöja där.

Våra killar ser Svenska tjejer som sexobjekt(Tyvärr) pga att svenska tjejer har förstört sitt egna rykte, de är lätta att få, öppnar upp låren för vem som helst .(har sett och fått det bekräftad många gånger) Inte alla våra killar ser er som sexobjekt samt alla svenska tjejer är inte på det viset, en del är det däremot.

I tidig ålder så ser man oftast svenska tjejer med utländska killar men i slutändan så väljer alltid våra killar tjejer av sin egna sort, detta ser jag dagligen.. de flesta av mina utlänska killkompisar har haft relationer med svenska tjejer men när det kommer till det ''seriösa'' samt riktiga'' så väljer de oss, dvs mellanöstern tjejer.

Helt vanligt att man väljer att bilda familj med en som kommer från samma land. 
    vet inte vilken verklighet du lever i men det är ju fett vanligt att iranska killar gifter sig med svenska tjejer. Känner flera stycken faktiskt, blandäktenskap är ju vanligt bland iranier och kurder.  Troratt du kanskekänner diglite åtsidosatt, att iranier alltoftare väljer just svenskor.
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 18:45:43 följande:
    det finns självklart , ingen har förnekat det gumman men majoriteten av iranska killar tar en Iransk tjej... såg en statistisk om blandäktenskap förut och andelen var mycket liten dvs det var en liiten minoritet. På samma sätt som de flesta Svenskar bildar familj med en annan Svensk så gör invandrare samma sak.
    men fattar du inte att när du säger att iranska killar ser svenska tjejer som sexobjekt så motsäger ju du dig själv gumman? hur stor den är procentuellt vet jag inte men det förekommer och att som du säger i nån stastestik(hhhmmmm) om nu det skulle vara fallet kanske det inte är killarna som nekar tjejerna utan tjejerna som inte vill gifta sig med en iranier???
  • TatijaNa91
    Jag är jag du är du skrev 2013-01-11 18:53:45 följande:
    TS, du tycker att svenska tjejer att lösaktiga mm........jag har kollat på din bild och tycker att du ser väldigt lösaktig ut.
    men det får man inte säga, utan att bli kallad rasse  Obestämd
  • TatijaNa91
    Svatte skrev 2013-01-11 19:00:54 följande:
    Klart att du får. Säger hon att "svenska tjejer" är lösaktiga får väl du säga att iranska är det eller att hon är det. Sluta va såna jävla offer. Rasism är rasism, det finns ingen omvänd sådan. TS kan vara rasist lika mycket som nån annan i tråden.
    eeehhhh, jag var ironisk.
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 19:08:17 följande:
    Nej för iranska killar är varken pedofiler eller våldtäcksmän.. visst det finns vissa men det är precis som bland alla folkslag.. det finns bra samt dåligt folk.

Men att svenska tjejer är lössläpta samt lätta är ju ingen nyhet..  åk bara till nån semesterort i Turkiet så ser du hur svenska tjejer springer efter turkarna för att ha sex och många åker ju dit för att ha sex, annorlunda sex.. skillnad från de sexet de får hemma här i Sverige.. En Svensk tjejkompis sa såhär: Era killar är så annorlunda jämfört med våra killar, de är riktigt varma och sköna samt vet hur man tar han om en kvinna både ute samt i sängen GladJag har sett detta själv för 2 år sen då vi var i Antalya, såg många svenska tjejer, lättklädda med turkiska killar.. och bara gud vet vad dom gjorde senare Flört
    säkert samma sak som de iranska tjejerna gjorde med svenska killar....förstår inte resonemanget
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 19:29:25 följande:
    Men jag har sett det flera gånger gumman, och ingen kan försöka ändra min uppfattning om det för jag har som sagt sett det själv Glad

men du säger ju själv att du haft svenska pojkvänner ,knullat runt, festat, och umgåtts med "lössläppta" svenskar,   vad är det då för skillnad på DIG och en svenska (som du beskriver)     Och bara för att din man inte vill att du umgås med din gamla umgängeskrets, förändrar ju inte det faktum att du faktiskt inte är bättre själv!!!   Han är nog bara orolig att du ska göra som så många andra iranier gör när de gift sig, bli otrogna!
  • TatijaNa91
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:35:04 följande:

maste anda tillagga att nar jag gick i hogstadiet, sa de svenska tjejer som  gick i min klass hade manga av dom tappat oskulden nar de var runt 12 ar..

t.s har ratt i en sak, och det ar att svenska tjejer har daligt rykte utomlands i extremt manga lander for att vara latta, inte, da menar jag aven i manga europeiska lander.men klart man kan inte saga alla for det..
    och i min klass var det iranska tjejer som hade analsex och sög av killar på toaletten.   Vad vill du säga???
  • TatijaNa91
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:37:50 följande:

ja sakert manga desperata man,dessa ser man ju ute med, inte kvinnor
    jo kvinnor också, kanske inte på krogen men diskon i stan eller persiska fester, har du varit på en persisk fest nån gång???
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 20:03:30 följande:
    ALLA Iranier har inte stora näsor, vissa som opererar, gör det för att det är trend där. 

''jag menar vi har saker ni vill ha och ni har saker vi vill ha så kommer det alltid vara.''

Svenska tjejer drömmer, bokstavligt talat drömmer om att ha det här tjocka mörka håret som växer snabbt, den snygga bakdelen som vi naturligt har samt välformade brösten. Det har jag fått bekräftad, Svenska kvinnor är kända för att inte ta han dom sitt yttre, er hud kvalitet är verkligen inte bra det blir fort rynkor på er svenska kvinnor, ni är inte heller hårlösa ni har ljust därför syns det inte lika mycket. 
    intressant, det var nått nytt för mig. Iranier köar ju i Iran för att göra näsoperationer. Trend vet jag inte, de har helt naturliga stora näsor. Thats it.  Bakdelen vet jag faktiskt inte om den är så mycket rundare än svenska tjejers, bredare höfter kanske men att den skulle puta ut mer tror jag inte.  Men det kanske ser ut så då ni ofta går med 20 cm klackar och kortkort tajt kjolObestämd  Ett ton smink är standard för iranska bruttor, inkl dig om man ser till din bild.  Undra vad ni döljer. Stora porer ,blank hy och mörka ringar under ögonen   ...spånar bara lite.
    Jag föredrar mitt naturliga mörkblonda hår och gröna ögon då men visst finns de dom som tänder på mörkhåriga /svarthåtiga tjejer med, kanske inte över hela kroppen och delar av ansiktet men det kan ju lätt tas bort eller hur?
    Tycker att det låter som att du är otroligt avundsjuk på svenska tjejers utseende, kom över det.

och ja jag har varit på iranska fester som yngre, kanske vi setts då du verkar bo runt kistaområdet!    
  • TatijaNa91
    bacardii skrev 2013-01-11 21:47:38 följande:
    Självklart att det finns rasism bland Iranier-perser, de ser ju ner på afghaner, Kurder, Turkar och så vidare. Låt er inte luras av deras vackra yttre, det är inuti och personligheten som räknas och dessa tjejer har inget i skallen förutom utseende fixering, pengar, snacka skit och spendera pappas pengar. 
    iranier ser ner på alla PUNKT de tror att de är guds utvalda folk, men är så dubbla.   Visar en sida framför en och en annan sida bakom ryggen på en.    Det går heller inte att diskutera med dem, eftersom de hela tiden ändrar uppfattning. De är kända att de vänder kappan efter vinden så att säga.  
  • TatijaNa91
    bacardii skrev 2013-01-11 22:01:41 följande:
    Går knappast att föra en vanlig diskussion med dom, de skojar alltid bort det och i varje jävla sammanhang så ska dom visa att dom är iranier och extremt stolta över det, och att de är olik från Araber och andra MENA Folk. Varför flyttar dom inte tillbaka till Iran om det är så bättre där? Jag har varit i Iran tillsammans med mitt Iranska Ex och det är Varken krig där eller fattigdom,  De lever väldigt bra där, kör runt i dyra bilar samt bär dyra märkesväskor. Sharia lagar har dom bara. Syrien är det krig däremot. Deras personlighet är verkligen avtändande, att de inte tröttnar på att snacka skit om exakt allt och alla. När vi gick på gatan så räckte det med att hon såg en överviktig person, hon börja direkt skratta och fnissa precis som ouppfostrade små tjejer, hon är 27 ska tilläggas. Lättaste sättet att beskriva Iranska tjejer är med en enda mening, extrem egenkära samt självgoda. 
    håller helt med dig, har också varit i Iran.   Roligt att se dem på flygplatsen ,i deras kavajer och när de stiger på planet måste ta på sjalen.   När de är i Iran klär de sig som de muslimska klädkoderna säger ,för att sedan snabbt direkt efter de landat ta av sig den och dra på ett ton lager smink igen.   De SKÄMS för sitt ursprung ,de SKÄMS för sin religion och de SKÄMS för sin kultur.  Stackars människor.  Inte så konstigt att de lider av mindervärdighetskomplex och gör ALLT för att bli så försvenskade som möjligt. Det är så j-a pinsamt!
  • TatijaNa91

också roligt att diskutera med en iranier om deras land och kultur och så vidare, och när man berättar attman sj varit där vänder de helt åsikt  ,inte lika exotiskt då

• TatijaNa91
    Miss Blue skrev 2013-01-11 22:22:39 följande:
    Hon till höger ser opererad ut, och något "försvenskad"....

neeeeej, enligt ts är det bara näsoperationer de gör ,och det är inte utseendefixering utan en trend......Skrattande
  • TatijaNa91
    bacardii skrev 2013-01-11 22:29:43 följande:
    Näsoperationer samt Mycket tung smink, jag undrar vart alla dessa pengar kommer från.. dom lägger enorma summor på skönhetsartiklar, smink och sånt. Får jag fråga hur du åkte dit? åkte du med en vän eller bara på semester?
    min bästa kompis är kurd fr Irak, men hennes familj bor i Iran,  vi var dock på en annan sida av Teheran inte den norra, men såg även kvinnor som såg ut som påbilderna.  Dock var vi i den "kurdiska"delen, där är de mer täkta så att säga Flört
  • TatijaNa91
    bacardii skrev 2013-01-11 22:39:14 följande:
    ok där ser man he he Ja norra delen av staden är ju rikare, lyxigare, bättre luft, mer grönt, fina och rena parker, fina och lyxiga butiker och shopping centers samt fina byggnader osv. Som att jämföra Östermalm och Södermalm med Rinkeby och Tensta. Men de är väldigt rasitiska jag såg en skyld vid en park där det stod Only for Iranians, de hatar afghaner, ser dom som djur typ, Afghaner gör de smutsigaste jobben som Iranierna är för fina för, som att göra ren gatorna, städa toaletter osv..
    Ja ,de irakiska kurderna är tydligen också andra sortens invånare. Ser hur de drar berg av skrot på små vagnar som åsnor. Sorgligt. Så mycket fattigdom.
  • TatijaNa91
    bacardii skrev 2013-01-11 22:58:58 följande:
    Ja men iranska kurderna räknas som Iranier för de härstammar från Iran och de eupplever ingen diskriminering vad jag förstått och sett (har iranska kurd- vänner) Men du nämde Irakiska kurder och ja de upplever rasism för de räknas inte som Iranier utan de är utlänningar. Likaså afghaner, de sticker ju ut med deras asiatiska utseende. Tycker synd om dom. I Iran så är de bara Iranierna (Perser, iranska kurder, azerier och diverse iranska folkslag) som har det bra. Inte ens Iranska-araberna låter dom vara, de diskrimineras dagligen. 
    mmm hennes familj kastades ur Irak under saddam-styret ,för hennes pappa kommer från en by i Iran. De hämtades med en bil som körde dem  vid gränsen till Iran och hade inte med sig nåt annat än kläderna de hade på sig . Där fick de klara sig sågott det gick. Pappan drog just dessa vagnar för att försörja familjen.
  • TatijaNa91
    Jättekul skrev 2013-01-12 10:01:34 följande:
    Jag tror att hon är ärlig. Jag tror dessutom att många (inte alla) invandrare/andra generationens invandrare tycker och tänker såhär.

Jag själv tycker det är otacksamt mot ett land som tagit emot dem.  Deras tolerans mot andra kulturer är låg.
    End skrev 2013-01-12 10:06:40 följande:
    Så en tjej som gör det hon vill och tycker om har ingen självrespekt medan en tjej som ger upp sin frihet och låter sig fängslas av någon annans påhittade könsdiskriminerande regler som försämrar hennes livskvalite har det?
    men det är ju det som är själva grejen, de invandrare jag känner tänker INTE som TS, varför TS skriver som hon gör är för att HON levde på detta sätt som hennes kompis. Hon var på fester ,knullade runt med svenska killar och andra killar också kanske, och umgicks med likasinnade. Nu när hon är gift (eller bortgift) ,kanske med tanke på hennes levnadssätt, så saknar hon det sättet att leva.  Hon är helt enkelt svartsjuk på hennes kompis . Det är ett allmänt faktum att många iranier byter åsikter hela tiden ,beroende på vem hon talar med.

• TatijaNa91
    Azhs skrev 2013-01-12 10:23:23 följande:
    Varför påstår du att kusingifte inte är så vanligt bland Iranier? Om du så gärna vill visa hur svenskar framstår och beter sig kan du väl öka på sanningshalten om ditt eget folkslag också.. Jag har under flera års tid varit gift med en iranier vilket var mitt livs största misstag!! Bodde i Göteborg som bokstavligen kryllar av Iranier och träffade dagligen på dessa färgstarka människor. Ska tala om för dig att värre folkslag blir vanksligt att finna, om så med ljus och lykta. Kusingifte är EXTREMT vanligt, då inte bara som jag själv bevittnat men också som alla dessa människor själva medger. MEN, det är bara en pytteliten del av er fruktansvärt omoraliska personlighet. NI ljuger på daglig basis, ALLA UTAV ER!!! Om allt och inget. Ni kämpar in i döden med att höja status och framstå som snyggare, rikare, smalare, mindre håriga etc etc. Det finns ingen som helst gräns på vad ni är kapabla till. Det värsta av allt är ju att ni inte ens tycker om och respekterar varandra, ALLA och då menar jag ALLA snackar sååå mycket skit bakom varandras ryggar, NI är falskare än falskast!!! Om en iranier ligger medvetslös på gatan och misshandlats svårt kan ni bara gå förbi och låtsas som inget. Ni skyddar inte varandra och bryr er bara om er själva, kanske en likhet med svenskar du kan ta med dig. Och sist men inte minst, all smink, oh herregud!! Om ni tror att ni ser bättre ut med ett års makeupförbrukning under ett enda tillfälle, ja då finns det egentligen inte så mycket mer att säga. Iranska tjejer/kvinnor ligger runt som bara den, både i Sverige och i Iran (Inte kanske bara i Teheran som alla påstår är deras hemstad) men i hela landet. Skillnaden då min vän är att ni inte genomför ett "vanligt" "normalt" samlag, utan ni tar den där bak istället!! Det problematiska med ditt folkslag är att ni genuint tror att ni är bättre än alla andra på denna jord. Sluta upp med det, inse era brister och bygg upp er inifrån till att bli bra människor istället!!
    jag håller helt med dig, falska och vänder åsikter hela tiden. 
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..