Inlägg från: sols83 |Visa alla inlägg
  • sols83

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Hon säger ju samma sak hela tiden, alltså inga bra argument alls. Hoppas du inser nån gång att ingen håller med dig. Korkat av dig att ens skriva på FL. Otroligt dålig ursäkt när du säger att du är känslig. Tjejen kanske inte. Är gravid, men har antagligen väldigt mkt mer känslor och är känsligare än vad du nånsin kan inbilla dig eller förstå.

• sols83
    Iida01 skrev 2013-01-11 08:40:54 följande:
    Jajjemen precis, när en sån som du kommer och leker viktig och anklagar folk att göra saker mot dig när du själv är precis lika vidrig jaa, då blir jag rasist om det är de du vill kalla det. Jag avskyr alla sådana människor vare sig de är invandrare eller inte.  Det är sådana som du som föder rasism. Svenskar blir anklagade hit och dit för rasism hela tiden för att ni invandrare tycker att ni blir orättvist behandlade och då tar till just ordet rasism. Precis som här!  Jag var rasist en gång för att jag hade stått i kö i 20 minuter och när det var min tur ville en invandrartant tränga sig före, expediten valde givetvis att hjälpa mig eftersom vi har ett fungerande kösystem här i Sverige! Kvinnan i fråga kunde i princip ingen svenska, men det hon kunde var att skrika "Jäla rasister, ni är såna jäla rasister" bara för att hon inte fick gå före.  Dessutom visar du att du är värre själv än vad den där stackars saten var, du sitter precis och skriver att de allra flesta svenska tjejerna är lössläppta och ligger runt med alla. Att vi är likadana allihop! Tycker du på allvar att du är mycket bättre än den där svenska tjejen då?  Då har jag några frågor till dig! Är det bättre att bli bortgift i lika tidig ålder, (eller tidigare) och bli våldtagen från att man är barn? att vissa blir tvingade att bära slöja för att männen är så kåta att de inte kan hålla sig själva i schack om ni inte bär slöja? Eller att bli mördad för att man råkar älska fel människa? 

• sols83

Fy fan vad ni är bra som kommenterar här!

• sols83

Du är allt bra patetisk, du fortsätter ju som sagt att skriva samma sak hela tiden. Har du så extremt svårt att förstå att efter vad du sagt så ser alla ner på dig? Ditt dumma hjärntvättade nöt.

• sols83
    Iida01 skrev 2013-01-11 13:13:27 följande:
    Är det på allvar ett så stort problem för dig att du råkat hamna i en umgängeskrets där flera av tjejerna råkade bli av med oskulden när de va 12-13 år och därför ska nedvärdera alla svenska tjejer så kanske det är så att du ska flytta någon annanstans där alla lever precis som du tycker och vill i stället för att vara en mycket fördömande och elak människa! Hon kanske hade rätt i att du skulle flytta? 
    Persisk skrev 2013-01-11 12:44:26 följande:
    Jag bryr mig inte om hon kände sig kränkt av sanningen, hennes problem. Är man billig och äcklig och ligger runt hela tiden så får man skylla sig själv att man förlorar vänner och att en vän som är rak på sak som mig säger åt det till henne att ditt beteende är vidrigt,äckligt och billigt. Man måste alltid ta sanningen  även om det är svårt så är ju livets regel att man ska vara ärlig mot sig själv samt leva i verkligheten och acceptera sanningen.
    Och nu då om du tycker att din sanning om henne är hennes problem då är våra sanningar om dig ditt problem och då får du också skylla dig själv som är så urbota korkad att uttala sig så fruktansvärt dumt i ett faktiskt svenskt forum. Lev i verkligheten själv nu då som du försöker lära andra, FATTA att man inte kan skriva en så dum och korkad sak om svenska tjejer i ett svenskt forum utan att bli attackerad och du föder säkert 2-3 nya rasister!  

• sols83
    jashrinah skrev 2013-01-11 13:24:14 följande:

• sols83
    hoppipannkakan skrev 2013-01-11 13:00:24 följande:
    Hon har tur som slipper dig.

• sols83

Pdpersonen skriver så för att du helt klart inte passar in här och bara är MISSNÖJD. Punkt.

Persisk skrev 2013-01-11 14:05:18 följande:
    Här har vi en rasist, vad fan har tråden med att jag ska flytta hem och göra? för det första så bor jag här och är SVENSK medborgare precis som du och alla andra, alltså är Sverige mitt land också för jag bor här och för det andra har du ingen rätt att säga att jag ska flytta hem för det angår inte dig vart jag väljer att bosätta mig, där skämde du ut dig totalt din ignoranta rasist skabb. Jag spottar bokstavligt alla rasister i deras fula ansikte, om du skulle sagt så framför mig vilket jag vet att ingen svensk vågar, så skulle jag förolämpat dig på ett sätt så att du aldrig någonsin skulle glömma bort det. Det är bra att ni lättar på lite i era hjärtan genom o skriva av er på nätet för både du och jag vet att du aldrig ALDRIG skulle vågat säga så face 2 face till en utländsk person . Och ''svart'' visar ju att du är rasist och inget annat, vad syftar du med ordet svart i detta sammanhang? Har du problem med synen eller ser jag ut som en ''svart'' person?? Jag är mörkhårig, gröna ögon och vit hy, typsikt iranskt utseende med andra ord. SE MIN BILD. Man ska inte döma nån pga hudfärg eller ursprung/ras. 

• sols83

Jag tycker den här tråden är otroligt underhållande. Helt klart ett skämt för vem fan är så IQ-befriad som ts utger sig vara? Trolltråd eller så finns det så blåsta personer förstås:-P

• sols83

Haha, ejder är klart inte från Sverige heller. Vare den än säger.

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..