Inlägg från: Tjolinti |Visa alla inlägg
  • Tjolinti

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

next2u skrev 2013-01-11 14:12:27 följande:
    Har endast läst sista sidan här men undrar om det finns några "svenskar" här inne med hjärna överhuvudtaget? Verkar inte så. Hade det funnits det så hade ni reagerat på att ordet "slampa" användes utan att gå in på det främlingsfientliga/rasistiska spåret. Man kan lika lite kalla någon slampa som att vara rasistisk och använda rasistiska uttryck. Båda uttrycken går ju hand i hand och visar på en fördömmande attityder, förrtryckande uttryck osv. Otroligt korkade svar/inlägg. Självklart gjorde hon fel som kallade sin vän slampa men det finns antagligen massor mer som inte kommer fram här i en liten text och självklart är det så att vi i Sverige avvisar uttryck som slampa lika mycket som tar avstånd från rasism för vi står på en mer mänsklig värdegrund än så!

om du läst alla sidor så hade du sett att Ts skriver att alla svenskar är billiga och att svenska tjejer inte har någon självrespekt.
  • Tjolinti
    Ejder skrev 2013-01-11 14:19:08 följande:
    ...och du sa ju faktiskt en sanning till din kompis men hon ville inte lyssna. För egen del hade jag applåderat din kommentar för vem som helst kan räkna ut  att du förr eller senare får betala priset för att ligga runt. Du var en schysst vän som upplyste henne om det.

Detta handlar inte om vad hennes vän är och inte är utan det handlar om att ts verkar tro att alla svenska tjejer är billiga slampor.
  • Tjolinti
    Persisk skrev 2013-01-10 21:28:20 följande:
    ursäkta har jag klagat på er? eller säger jag bara det som alla vet. Svenska tjejer blir sexuellt aktiva redan från 12 års åldern vilket är för tidigt och de ligger runt med alla hela tiden, alltså svenska tjejer har ingen självrespekt. Jag DÖMER ingen, detta är sanning som alla vet. Ibland får man acceptera den bittra sanningen faktisk ;) som sagt har / har haft många svenska tjej kompisar och alla de var/är likadana, de byter säng och kille hela tiden. Det äcklar mig faktisk.

svenska tjejer ligger runt hela tiden och det äcklar dig. Svenska tjejer har ingen självrespekt. Dina ord
  • Tjolinti

Jag tror ts har betalat ejder att vara på hennes sida för det finns nog ingen annan som e så störd som skulle hålla med.

• Tjolinti
    Ejder skrev 2013-01-11 14:40:16 följande:
    Finns ju forskning som visar att TS är inne på rätt spår. Sverige ligger i den absoluta botten vad gäller förmåga att integrera invandrare i samhället. Skillnaden i arbetslösheten mellan invandrare och födda medborgare är t.e.x. oerhört mycket större i Sverige än i de flesta andra länder.

och det gör svenska tjejer till slampor och billiga?
  • Tjolinti

Ja vet många tjejer från mellan östern som är sjukt skabbiga och efterblivna. INTE ALLA, men många är väldigt tröga. Detta ser jag och hör hela tiden, särskilt i detta forumet på Familjeliv. Särskilt en person som heter Persisk, hon är trög, det måste betyda att alla från mellanöstern är det. Det har hon lärt mig.  :)

• Tjolinti
    Persisk skrev 2013-01-11 14:54:55 följande:
    Tack, ja jag är gift och väntar barn och varför bryr du dig om jag har ett jobb eller inte? angår dig det tror du? Min kille har ett jobb och jag tog studenten nyligen,(är 19) och ska fortsätta plugga om 1-2 år efter att barnet föds och nått 1 års åldern ungefär. 

usch vad billigt och skaffa barn när man inte har jobb.
  • Tjolinti
    Helia skrev 2013-01-11 14:58:43 följande:
    Vet en kvinna från nåt land i mellanöstern som är ensamstående med 8 barn!! Inte har hon ordning på dem heller och lever på soc. Sitter på sitt arsle varje dag och gör inte ett skit.
    Är alla kvinnor från mellanöstern så jävla lata då?? Knullar till sig ungar men kan inte ens betala för dem.
    Problemet för dig TS är ju din hemska attityd och att du inte ens fattar det själv.
    Kan inte vara många som vill umgås med dig....
    Ja men jag känner också en gäng såna. Och nu är ju TS gravid utan jobb. Ja men det måste vara ett typiskt beteende för folk från mellanöstern.
  • Tjolinti
    Ejder skrev 2013-01-11 15:10:20 följande:
    Inte alls märkligt då det är en vettig kultur som ser upp till kunskap och utbildning.

Under min utbildningstid på universitet var alltid de iranier jag stött på extremt ambitiösa. Mycket riktigt är det idag mycket vanligt med iranier som går ut svenska universitet med toppbetyg och en strålande framtid till mötes.

HAHAHAH fan vad du låter köpt :D
  • Tjolinti
    Persisk skrev 2013-01-11 17:45:42 följande:
    Ja på persiska/Iranska festerna som Harem nights samt atish kryssningen ser jag alltid Svenska killar(även andra utländska killar) med Iranska tjejer men det betyder automatiskt inte att de har sex och även om de har det så är iranska tjejer inte lika lössläpta/lätta som svenska tjejer, Och visst vi Iranska tjejer är ganska lika i utseendet med mörkt hår och samma drag men det betyder inte att vi är lösslöpta bara för att vi sminkar oss mer än svenska tjejer eller om vi har urringat osv.. sluta va så close minded, ENORM skillnad på att ha bara urringat än att ligga runt med olika killar varje kväll, 

hmm, men du drog slutsatsen att 13 åringarna på skolgården hade sex med de äldre pojkarna för de stod och pratade. hmm, men tjejerna som är halvnakna och spaklat nyllet som spakelspade har inte sex?
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..